tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Fo et par år siden var det et par jenter som skrev innlegg på samisk. De fikk klar beskjed fra webmaster om å skrive på norsk. Det blir kanskje litt annerledes med tysk siden det er et språk folk flest forstår. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg _forsøkte_ å skrive: Jeg vil ikke skrive på tysk. Jeg vil lære meg gresk bedre, fordi jeg reiser til Hellas snart. hihi :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Fo et par år siden var det et par jenter som skrev innlegg på samisk. De fikk klar beskjed fra webmaster om å skrive på norsk. Det blir kanskje litt annerledes med tysk siden det er et språk folk flest forstår. Samisk er likestilt med bokmål og nynorsk i dette landet. Jeg syns vi skulle lært mye mer samisk på skolen! Kan ikke huske at vi lærte et eneste ord engang jeg.... 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tipper hun syntes den heller var veldig bra! For det synes iallefall jeg ! Tysken din er veldig bra! Takk. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Fo et par år siden var det et par jenter som skrev innlegg på samisk. De fikk klar beskjed fra webmaster om å skrive på norsk. Det blir kanskje litt annerledes med tysk siden det er et språk folk flest forstår. Folk flest bor i Kina, dermed er det vel kinesisk som er språket "folk flest" forstår :-) 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Folk flest bor i Kina, dermed er det vel kinesisk som er språket "folk flest" forstår :-) Hehe, av en eller annen grunn tviler jeg på at den der går hjem hos webbis;-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hehe, av en eller annen grunn tviler jeg på at den der går hjem hos webbis;-) Det tviler jeg også på :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.