Gå til innhold

Kan vi skrive på andre språk her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fo et par år siden var det et par jenter som skrev innlegg på samisk. De fikk klar beskjed fra webmaster om å skrive på norsk. Det blir kanskje litt annerledes med tysk siden det er et språk folk flest forstår.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Gemini

8

• Ugga Bugga

6

• tonie

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Jeg _forsøkte_ å skrive:

Jeg vil ikke skrive på tysk. Jeg vil lære meg gresk bedre, fordi jeg reiser til Hellas snart.

hihi

:-)

Gjest a survivor
Skrevet

Fo et par år siden var det et par jenter som skrev innlegg på samisk. De fikk klar beskjed fra webmaster om å skrive på norsk. Det blir kanskje litt annerledes med tysk siden det er et språk folk flest forstår.

Samisk er likestilt med bokmål og nynorsk i dette landet.

Jeg syns vi skulle lært mye mer samisk på skolen! Kan ikke huske at vi lærte et eneste ord engang jeg....

Skrevet

Tipper hun syntes den heller var veldig bra! For det synes iallefall jeg ! Tysken din er veldig bra!

Takk.

Skrevet

Folk flest bor i Kina, dermed er det vel kinesisk som er språket "folk flest" forstår :-)

Skrevet

Folk flest bor i Kina, dermed er det vel kinesisk som er språket "folk flest" forstår :-)

Hehe, av en eller annen grunn tviler jeg på at den der går hjem hos webbis;-)

Skrevet

Hehe, av en eller annen grunn tviler jeg på at den der går hjem hos webbis;-)

Det tviler jeg også på :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...