Gå til innhold

Hvor mye tjener en sekretær i 50 % stilling?

Anbefalte innlegg

Gjest noe å leve av?
Skrevet

Hei!

Har blitt kontaktet ang jobb som sekretær i et selskap som leier ut arbeidskraft.

Stillingen er bare på 50 %. Hvor mye kan jeg regne med å få utbetalt i måneden?

Selv har jeg ikke PEILING.

Noen som er gode til å gjette eller tippe?

Videoannonse
Annonse
Gjest veldig individuelt
Skrevet

Spør din arbeidsgiver, det er så store lønnsforskjeller i dette landet, kommer an på hvor du bor, skiller mange tusen på bare det.

Skrevet

I det offentlige (kommunen) ligger årslønna på ca 250 000 i året for en sekretær.

Så kan du dele og gange sjøl og trekke fra skatt og feriepenger.

mumitrollet
Skrevet

I staten tjener en sekretær mellom 231900 og 288000 i full stilling. (ny lønnstabell fra 1.5.06). Staten er realtivt dårlig betalt, men det tror jeg også det er i vikarbyråene. Etter skatt kan du sikkert regne med å sitte igjen med mellom ca 6000 og 9000.

Skrevet

I staten tjener en sekretær mellom 231900 og 288000 i full stilling. (ny lønnstabell fra 1.5.06). Staten er realtivt dårlig betalt, men det tror jeg også det er i vikarbyråene. Etter skatt kan du sikkert regne med å sitte igjen med mellom ca 6000 og 9000.

Jeg tror det er et bra anslag du har der.

Skrevet

Lønn for sekretærer varierer veldig. Hvor gammel du er, tidligere erfaring osv. spiller inn. Hos oss har sekretærene mellom 250000 og 400000 i året.

Vikarene vi tar inn koster oss ca 300000, men av det vi betaler stikker jo vikarbyrået av med ganske mye. Jeg jobber i privat sektor.

Skrevet

Innlegget nedenfor er for 100% stilling, men det skjønte du vel :)

Gjest noe å leve av?
Skrevet

Takk for svar:)

Jeg er 34 år og alenemor. Er dette noe jeg kunne klare å leve av? Har utvidet barnetrygd og kontantstøtte i tillegg. Overgangsstønad får jeg ikke for jeg har ikke bodd i Norge de siste tre årene.

Eller er det bare å ha is i magen og håpe på at noe bedre dukker opp?!

Skrevet

Takk for svar:)

Jeg er 34 år og alenemor. Er dette noe jeg kunne klare å leve av? Har utvidet barnetrygd og kontantstøtte i tillegg. Overgangsstønad får jeg ikke for jeg har ikke bodd i Norge de siste tre årene.

Eller er det bare å ha is i magen og håpe på at noe bedre dukker opp?!

Jeg hadde ikke klart meg på 50% sekretærstilling om jeg hadde vært aleneforsørger.

Men det kommer jo an på din situasjon selvfølgelig; boutgifter, barnepassutgifter mm.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...