Gå til innhold

hva gjør jeg med min etterlengta fridag??

Anbefalte innlegg

Gjest katrnta
Skrevet

Ja,jeg har fri i dag frem til klokken 14..jeg har drømt om denne fridagen så lenge.huset flyter,hagen er ikke stellet,bilen ser helt j**** ut og jeg gledet meg skikkelig til å ta i et tak.Trening på sats skulle jeg også få tid til...

men her sitter jeg altså i morgenkåpen..sto opp halv sju og arbeidslysten som jeg trodde var så sterk er blåst bort...

Trenger motivasjon..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trener først, og får forhåpentligvis mer energi til å gå løs på det andre?

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hmmm... Kanskje du innerst inne har lyst til å gjøre noe helt annet? Gå en tur i skogen, fx? Sitte på kafé?

Fridag er fridag, tross alt...

Gjest alive&kicking
Skrevet

Get your ass going! Begynn med det letteste først da, så har du alle fall komt i gang!

Gjest juklio
Skrevet

Hvorfor skal du ødelegge fridagen med dagligdagse sysler? Fridager skal man kose seg på, ikke gjøre det man gjør hver dag ellers.

Gjest sett i gang!
Skrevet

Start med å sette på en klesvask, og så kan du rydde kjøkkenet. Marsj!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...