Gjest katrnta Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja,jeg har fri i dag frem til klokken 14..jeg har drømt om denne fridagen så lenge.huset flyter,hagen er ikke stellet,bilen ser helt j**** ut og jeg gledet meg skikkelig til å ta i et tak.Trening på sats skulle jeg også få tid til... men her sitter jeg altså i morgenkåpen..sto opp halv sju og arbeidslysten som jeg trodde var så sterk er blåst bort... Trenger motivasjon.. 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Trener først, og får forhåpentligvis mer energi til å gå løs på det andre? 0 Siter
Gjest PandaMiranda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hmmm... Kanskje du innerst inne har lyst til å gjøre noe helt annet? Gå en tur i skogen, fx? Sitte på kafé? Fridag er fridag, tross alt... 0 Siter
Gjest alive&kicking Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Get your ass going! Begynn med det letteste først da, så har du alle fall komt i gang! 0 Siter
Gjest juklio Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvorfor skal du ødelegge fridagen med dagligdagse sysler? Fridager skal man kose seg på, ikke gjøre det man gjør hver dag ellers. 0 Siter
Gjest sett i gang! Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Start med å sette på en klesvask, og så kan du rydde kjøkkenet. Marsj! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.