Gå til innhold

gilde igjen

Anbefalte innlegg

Gjest dobba
Skrevet

Nå er det funnet enda en pølse med plastikk inni.

Det er nå den tredje pølsa som det er funn i.

Gilde sier at det er fra samme produksjon. Men da det ble funnet i første pølse så lot de resten av partiet være ute i butikkene alikevel.

Dette synes jeg er veldig rart. Hadde de gjort noe med det fra begynnelsen i stedet for bare å beklage og håpe på det beste (at ikke noe mer ble funnet) så ville de fremstått som fortsatt seriøse.

Men nå mener jeg at de latterliggjør seg selv til de grader.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
mil1365380270
Skrevet

Hvor farlig er plast? Hvor mange tonn pølse var det snakk om å trekke tilbake?

Gilde burde muligens gjort det sett i lys av tidligere hendelser, men egentlig synes jeg det er tåpelig å lage avisoppslag om en plasthette.

Gjest dobba
Skrevet

Hvor farlig er plast? Hvor mange tonn pølse var det snakk om å trekke tilbake?

Gilde burde muligens gjort det sett i lys av tidligere hendelser, men egentlig synes jeg det er tåpelig å lage avisoppslag om en plasthette.

Ja, jeg tenker på alt det negative som har vært i de siste månedene.

Og mister du virkelig ikke matlysten hvis du finner gjenstander inni en matvare?

Da er du heldig. De fleste jeg kjenner kaster hele måltidet når det skjer.

Men mitt poeng er at de visste at det kunne være mer i andre pølser i samme parti og da synes jeg det er dårlig reklame å få det servert i media for tredje gang. Når de hadde muligheten til å rette opp fadesen med en gang. Viljen hos dem er ikke tilstede så for min del håper jeg at deres konkurrenter får skikkelig oppsving på deres salg.

Gjest darkside
Skrevet

Og mister du virkelig ikke matlysten hvis du finner gjenstander inni en matvare?

Men mitt poeng er at de visste at det kunne være mer i andre pølser i samme parti og da synes jeg det er dårlig reklame å få det servert i media for tredje gang. Når de hadde muligheten til å rette opp fadesen med en gang. Viljen hos dem er ikke tilstede så for min del håper jeg at deres konkurrenter får skikkelig oppsving på deres salg.

De fleste jeg kjenner har aldri funnet noe i maten sin, annet enn ting som har ramlet i grytene hjemme hos dem selv.

Så ærlig talt - hvor utbredt er problemet? Hvor mye er 3 pølser av Gildes produksjon? Selvsagt er det for mye, men feil kan oppstå.

Jeg spiser Gilde med samme glede som jeg alltid har gjort! (Nesten så jeg kjøper MER Gilde nå, bare i protest mot alt hysteriet.)

mil1365380270
Skrevet

Enig i at det var dumt av de å ikke kalle tilbake. Og joda, jeg kaster feilvarer, eller leverer det tilbake i butikken og får nytt produkt hvis jeg gidder. Men jeg må si jeg begynner å bli lei av alt maset om Gilde. Skjønner ikke at folk gidder hisse seg opp over litt plast i noen stakkars pølser :-)

Gjest dobba
Skrevet

De fleste jeg kjenner har aldri funnet noe i maten sin, annet enn ting som har ramlet i grytene hjemme hos dem selv.

Så ærlig talt - hvor utbredt er problemet? Hvor mye er 3 pølser av Gildes produksjon? Selvsagt er det for mye, men feil kan oppstå.

Jeg spiser Gilde med samme glede som jeg alltid har gjort! (Nesten så jeg kjøper MER Gilde nå, bare i protest mot alt hysteriet.)

Alle firmaer kan ha en glipp og det har jeg forståelse for. Men jeg synes fortsatt det er litt rart at gilde bare gir f..i oss forbrukere når det har skjedd så mye på kort tid. Her i dette tilfelle kunne de har ordnet opp med en gang. Og jeg tror kanskje at det kan ha skjedd hos flere folk også. Fordi det er veldig få mennesker som faktisk går ut i media med slike ting.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...