Gå til innhold

Og her er jeg.... :-)


mil1365380270

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mil1365380270

    31

  • Gyda

    3

  • Klara Q

    3

  • laban

    2

Mest aktive i denne tråden

I dag er jeg ikke kvalm, så nå er det feil ;-) Har spist to ganger, kanskje derfor? Håper det..

Pssst. Jeg var ikke kvalm EN dag med mine to (gutt og jente).

Nyt de dagene du slipper unna akkurat det.

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Pssst. Jeg var ikke kvalm EN dag med mine to (gutt og jente).

Nyt de dagene du slipper unna akkurat det.

:o)

Ja, burde det. Men etter 2 SA og 1 MA, hvorav ingen kom lenger enn 8 uker, er jeg egentlig glad for hver plage som kan tyde på at ting fortsetter i riktig retning :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

I dag er jeg ikke kvalm, så nå er det feil ;-) Har spist to ganger, kanskje derfor? Håper det..

Det hjelper mot kvalmen å få i seg mat, så det er sikkert derfor.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å ikke tenke for mye på hvordan alt blir og alt som kan gå galt. Dessverre er det helt umulig ;-)

Man skal tenke positivt. Jeg bare tullet med deg

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det hjelper mot kvalmen å få i seg mat, så det er sikkert derfor.

Ja, håper det. Har ømme pupper, er trøtt og tisser mye, men vil ikke miste symptomer. Skal ta meg sammen, ellers blir dette alt for mye venting og tvil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Man skal tenke positivt. Jeg bare tullet med deg

:)

He-he, ja, skjønte det. Er bare litt dum om dagen. Hadde forberedt meg på at jeg ikke skal bli sånn som jeg er nå, men, men... ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ja, håper det. Har ømme pupper, er trøtt og tisser mye, men vil ikke miste symptomer. Skal ta meg sammen, ellers blir dette alt for mye venting og tvil :-)

Når du har ømme pupper, er trøtt og tisser mye, så er det så sikre graviditetstegn at du bare kan glede deg over å slippe kvalmen.

Krysser fingrene for at det går veldig bra for deg denne gangen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Når du har ømme pupper, er trøtt og tisser mye, så er det så sikre graviditetstegn at du bare kan glede deg over å slippe kvalmen.

Krysser fingrene for at det går veldig bra for deg denne gangen :-)

Takk for oppmuntrende ord :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Psst..Hvordan går det med deg? Er litt spent på om du har fått vite noe nytt....

Ingen konklusjoner nei. Har tatt 3 blodprøver, men det tar sånn tid å få dem analysert. De to første er kanskje klare på fredag.

Ellers har jeg ingen symptomer, bare at mensen ikke er kommet og graviditetstesten var ekstremt positiv.. Ingen flere smerter eller blødninger, så det ser jo ikke så verst ut nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du fått bekreftet at du "fortsatt" er gravid? Det var du som var veldig i tvil, ikke sant? Jeg lurte litt på om jeg rotet med mil og mij i farten, men fant ut at det var to av dere :-)

Det er to av oss ;-)

Nei, de første blodprøvene er kanskje klare til avlesning på fredag, ellers har jeg ingen symptomer, men heller ingen flere blødninger eller magesmerter. Så kanskje kanskje.. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var det du som fryktet graviditet utenfor livmoren?

Hvordan går det, har du fått undersøkt saken så du vet noe mer?

Ingen konklusjoner nei. Har tatt 3 blodprøver, men det tar sånn tid å få dem analysert. De to første er kanskje klare på fredag.

Ellers har jeg ingen symptomer, bare at mensen ikke er kommet og graviditetstesten var ekstremt positiv.. Ingen flere smerter eller blødninger, så det ser jo ikke så verst ut nå :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye til deg også! Tenk om vi kan følge hverandre til februar?! *krysser fingrene* :-)

Det hadde vært veldig moro :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ulvinnen

Ingen konklusjoner nei. Har tatt 3 blodprøver, men det tar sånn tid å få dem analysert. De to første er kanskje klare på fredag.

Ellers har jeg ingen symptomer, bare at mensen ikke er kommet og graviditetstesten var ekstremt positiv.. Ingen flere smerter eller blødninger, så det ser jo ikke så verst ut nå :-)

Så godt å høre!

Da våger jeg meg på en forsiktig gratulasjon.

Men hold oss oppdatert når du får svarene på blodprøvene da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, burde det. Men etter 2 SA og 1 MA, hvorav ingen kom lenger enn 8 uker, er jeg egentlig glad for hver plage som kan tyde på at ting fortsetter i riktig retning :-)

Jeg forstår deg godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det hadde vært veldig moro :-)

Har du tatt blodprøver for å se om hcg-nivået stiger eller synker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre!

Da våger jeg meg på en forsiktig gratulasjon.

Men hold oss oppdatert når du får svarene på blodprøvene da.

DOL er jo mitt andre hjem, så dere får nok høre om dette enten dere vil eller ei ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest togli

Ingen konklusjoner nei. Har tatt 3 blodprøver, men det tar sånn tid å få dem analysert. De to første er kanskje klare på fredag.

Ellers har jeg ingen symptomer, bare at mensen ikke er kommet og graviditetstesten var ekstremt positiv.. Ingen flere smerter eller blødninger, så det ser jo ikke så verst ut nå :-)

Dette høres jo egentlig ganske positivt ut! Den gangen jeg mistet tidlig, blødde jeg i hele åtte dager og den gangen det gikk bra, blødde jeg bare i kort tid. Lykke til med prøvesvar :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...