Gå til innhold

Og her er jeg.... :-)


mil1365380270

Anbefalte innlegg

Har du tatt blodprøver for å se om hcg-nivået stiger eller synker?

Jepp, føler meg litt overhysterisk, men jeg sammenligner jo med forrige svangerskap (gutten min er 2 år), og har nå ingen symptomer.

Så jeg har tatt 3 blodprøver for å sjekke stigningen av hcg ja, den stiger visst ikke som normalt dersom embryoet har festet seg utenfor livmor.

Du har visst hatt dine prøvelser, så jeg antar du er minst like usikker som meg.. Kjedelig at det skal være så uvisst, dette her :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 71
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • mil1365380270

    31

  • Gyda

    3

  • Klara Q

    3

  • hare1365380455

    2

Mest aktive i denne tråden

Gjest Ulvinnen

DOL er jo mitt andre hjem, så dere får nok høre om dette enten dere vil eller ei ;-)

Det er bra :-)

Det er spennende å følge med på dere på graviditetsforumet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Jepp, føler meg litt overhysterisk, men jeg sammenligner jo med forrige svangerskap (gutten min er 2 år), og har nå ingen symptomer.

Så jeg har tatt 3 blodprøver for å sjekke stigningen av hcg ja, den stiger visst ikke som normalt dersom embryoet har festet seg utenfor livmor.

Du har visst hatt dine prøvelser, så jeg antar du er minst like usikker som meg.. Kjedelig at det skal være så uvisst, dette her :-)

Skjønner ikke de som klarer å vente og bare tro det beste, jeg ;-) Når tok du hjemmetest sist? Tror ikke jeg kommer gjennom helgen uten å ta en til, bare for å se om plussen er sterkere ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, håper det. Har ømme pupper, er trøtt og tisser mye, men vil ikke miste symptomer. Skal ta meg sammen, ellers blir dette alt for mye venting og tvil :-)

Det der er helt godkjente symptomer, men det vet du sikkert fra før.

Men med din forhistorie forstår jeg godt at du helst vil kjenne så mange som mulig. Du hadde nok merket kvalmen hvis du hadde spist for lite.

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke de som klarer å vente og bare tro det beste, jeg ;-) Når tok du hjemmetest sist? Tror ikke jeg kommer gjennom helgen uten å ta en til, bare for å se om plussen er sterkere ;-)

Tok på lørdag. Og ble rimelig sjokkert da den viste en ekstremt sterk pluss! Trodde virkleig ikke jeg var gravid.

Jeg tør ikke ta en til, i tilfelle plussen er svakere, da blir jeg hvertfall hysterisk.. Si fra hvordan det går, da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Det der er helt godkjente symptomer, men det vet du sikkert fra før.

Men med din forhistorie forstår jeg godt at du helst vil kjenne så mange som mulig. Du hadde nok merket kvalmen hvis du hadde spist for lite.

Lykke til videre!

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mil1365380270

Tok på lørdag. Og ble rimelig sjokkert da den viste en ekstremt sterk pluss! Trodde virkleig ikke jeg var gravid.

Jeg tør ikke ta en til, i tilfelle plussen er svakere, da blir jeg hvertfall hysterisk.. Si fra hvordan det går, da!

Skal fortelle, ja. Må du også. Mitt kryss var ikke knallblått, men satser på at det er det på neste test. Skjønner at du ikke orker når du allikevel snart får et mer presist svar. Jeg tror du er på tjukken ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Tok på lørdag. Og ble rimelig sjokkert da den viste en ekstremt sterk pluss! Trodde virkleig ikke jeg var gravid.

Jeg tør ikke ta en til, i tilfelle plussen er svakere, da blir jeg hvertfall hysterisk.. Si fra hvordan det går, da!

Krysser fingrene for at blodprøvene dine er fine i morgen :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at blodprøvene dine er fine i morgen :-)

Ja, jeg krysser også for harde livet!

Du har ikke tatt ny test ennå, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mil1365380270

Ja, jeg krysser også for harde livet!

Du har ikke tatt ny test ennå, eller?

Jo! ;-) Klarte ikke vente jeg, vet du. Tok en i går, fortsatt positiv. Men det var en annen type, så fikk ikke sammenlignet styrken på plusstegnet. Har to igjen, de blir nok brukt de også. Men jeg skal skjerpe meg, dustete å ikke klare å vente en uke mellom i hvert fall :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...