fuji1365380447 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vi har leieboere, og de påstår at termostaten på varmtvannsberederen er i stykker. De får alt for varmt vann, og brenner seg. Og de påstår at den suger alt for mye strøm som følge av denne feilien. Er dette tilfelle? Og i så fall. Hvem skal man tilkalle for å utbedre feilen? En elektriker eller rørlegger? 0 Siter
laban Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det kan utmerket godt være tilfelle. De kan få en vanvittig strømregning hvis termostaten er ødelagt. Jeg tror dette er en rørleggersak. 0 Siter
fuji1365380447 Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Det kan utmerket godt være tilfelle. De kan få en vanvittig strømregning hvis termostaten er ødelagt. Jeg tror dette er en rørleggersak. Takk for svar. Rørlegger skal tilkalles promte! 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvis det er en OSO-bereder, kan du ringe de og spørre hva feilen kan være, hvor du får tak i deler, og hvem som evt. skal bytte det. Kanskje kan du gjøre det selv, kanskje kreves det en autorisert el.installatør. Du har 2 års garanti på deler, og 10 på berederen, tror jeg. Den bortfaller om du ikke bruker originale deler. Eller kanskje den ikke gjør det nå? Tenkte på det med at service på bilen gjelder selv om du ikke har den på merkeverksted. Men gidder du i tilfelle krangle? Jeg ville tatt en telefon til OSOm først, koster lite :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.