drizzle Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg skal ha verdens største (føles det som) eksamen i morgen og torsdag. Har forberedt meg omtrent så godt jeg kan, men hvilken oppgave jeg får er nesten helt umulig å si. Det er en praktisk eksamen og innbefatter pasientkontakt. Fortell meg at det går bra!! 0 Siter
muriel Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det går så bra, så! ) Jeg hadde en eksamen i forrige uke. Følte ikke jeg var godt nok forberedt, og hadde som ambisjon å ikke stryke (og en hemmelig drøm om C) Endte opp med en B 0 Siter
drizzle Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Det går så bra, så! ) Jeg hadde en eksamen i forrige uke. Følte ikke jeg var godt nok forberedt, og hadde som ambisjon å ikke stryke (og en hemmelig drøm om C) Endte opp med en B Gratulerer Målet er å ikke stryke, samtidig som jeg har ambisjoner om en god karakter, men kanskje litt uten den store troen på det. Takk for oppmuntring. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.