ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det var lurt. Legge linken i headingen. Da slipper vi å dra teksten fra side til side. Flere bør gå for den! Men altså: Det her er et nytt politisk parti i Nederland. De har en del kontroversielle temaer på agendaen. Punktene står i linken, og det er sjokkerende. De foreslår blant annet gratis togreiser til alle og fri tilgang til lufting av eget utstyr i det offentlige rom. Det er mye rart man skal lese. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Og den linkteorien funka jævla dårlig. Nå er det snart på tide at dol gjør noe med det jævla linkproblemet. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Og den linkteorien funka jævla dårlig. Nå er det snart på tide at dol gjør noe med det jævla linkproblemet. Legg inn en (ny) klage på webbis-forum 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Du får pluss for tappert forsøk da Men det er latterlig. Enkelte skriver lange innlegg hvor innlegget hele tiden må dras til siden. Hvem gidder å lese dem? Jeg gidder i hvert fall ikke. Det kan da umulig være så vanskelig å fikse opp i dette problemet. Det var jo ikke et problem tidligere, og jeg har heller ikke opplevd det på andre forumer. Menmen. En pluss for forsøket er bra. I framtiden skal jeg skrive to innlegg. Ett med headinga og teksten, og ett med eventuelle linker. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Legg inn en (ny) klage på webbis-forum Det hjelper ikke. De gangene jeg klager over noe på webbisforumet får jeg ikke engang svar. 0 Siter
Gemini Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det hjelper ikke. De gangene jeg klager over noe på webbisforumet får jeg ikke engang svar. Nei, de er dårlige på det. Men det hender jo at de glimter til en sjelden gang... :-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 SYKT. Har det i det hele tatt lov til dette? (ikke at jeg har peiling på slikt). Tydelig at pedofile er syke på flere plan ettersom de vil legalisere dyresex også! De vil senke lavalderen til 12 år og etterhvert fjerne den helt. Æsj, får bare helt nok av og til. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 SYKT. Har det i det hele tatt lov til dette? (ikke at jeg har peiling på slikt). Tydelig at pedofile er syke på flere plan ettersom de vil legalisere dyresex også! De vil senke lavalderen til 12 år og etterhvert fjerne den helt. Æsj, får bare helt nok av og til. Det er for utrolig til å være sant. Og de sier de gjør det for barnas skyld. Tidenes mest syltynne unnskyldning? Jaja. De får nok ikke spesielt mange stemmer, men de kommer til å få smake en del egg (og sikkert hardere gjenstander) når de holder stands. 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det er for utrolig til å være sant. Og de sier de gjør det for barnas skyld. Tidenes mest syltynne unnskyldning? Jaja. De får nok ikke spesielt mange stemmer, men de kommer til å få smake en del egg (og sikkert hardere gjenstander) når de holder stands. For barnas skyld ja. Mange pedofile tror jo at barna vil ha sex så lenge de blir lært opp til det. Så kvalmende at det går ann. Det partiet blir kanskje utsatt for verre ting enn egg. Vi kan bare håpe. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 For barnas skyld ja. Mange pedofile tror jo at barna vil ha sex så lenge de blir lært opp til det. Så kvalmende at det går ann. Det partiet blir kanskje utsatt for verre ting enn egg. Vi kan bare håpe. Ja, de blir nok det. Selv i liberale Nederland. Jeg kommer ikke til å bli veldig rystet hvis jeg leser at noen har sprengt partikontoret deres til helvete mens de var samlet der hele gjengen. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Men det er latterlig. Enkelte skriver lange innlegg hvor innlegget hele tiden må dras til siden. Hvem gidder å lese dem? Jeg gidder i hvert fall ikke. Det kan da umulig være så vanskelig å fikse opp i dette problemet. Det var jo ikke et problem tidligere, og jeg har heller ikke opplevd det på andre forumer. Menmen. En pluss for forsøket er bra. I framtiden skal jeg skrive to innlegg. Ett med headinga og teksten, og ett med eventuelle linker. Det var en god idé. Jeg irriterer meg også grønn over å ikke få all teksten synlig inn i ruta. Men det beste ville selvsagt være at webbis tok litt tak her. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.