Gå til innhold

Hva skal dere spise til middag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kyllingnuggets fra Lidl? Mye bedre enn de til Prior du får på Mega i alle fall. Lidl sine er laget av kyllingbiter, ikke noe oppmalt guff.

De er knallgode - men dyre.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 41
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• hare1365380455

4

• flisa

3

• Atene

2

• Mary Poppins

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest ChiengMai
Skrevet

De er knallgode - men dyre.

Syns jeg ikke, de jeg kjøpte i dag kosta 69 kroner for 500 gram. Er det særlig mer enn de fra Prior, da?

Mary Poppins
Skrevet

Jalapenos og chili tortillalefse, med ost og stkt kjøttdeig (med tacokrydder) på toppen, som jeg steker i ovnen slik at det blir en minipizza.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Spiste nettopp 2 vårruller, en tomat, litt agurk og ris med soyasaus.

hare1365380455
Skrevet

Uffameg, der dukka den opp igjen, lapskausen med kjøttdeig... *grøsser*

Er den noe å grøsse av, da? Det er helt vanlig lapskaus, og om du ikke har smakt den så prøv! :)

hare1365380455
Skrevet

Steke noe fiskepudding og poteter med gulrøtter til :)

Det er godt!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal lage: Persillekylling snurret i bacon, og en litt sterk sånn chilli salat...Og til skal vi ha loff & isvann.

Dessuten har jeg lyst på is til dessert. Ja. Det kjøper jeg!

:-)

laguna1365380434
Skrevet

Jalapenos og chili tortillalefse, med ost og stkt kjøttdeig (med tacokrydder) på toppen, som jeg steker i ovnen slik at det blir en minipizza.

Yum..! Det hørtes sannelig godt ut! :-)

Mary Poppins
Skrevet

Yum..! Det hørtes sannelig godt ut! :-)

Det er skikkelig digg! :)

Gjest hallon
Skrevet

Grandiosa med pepperoni.

ok... takk for alle gode tips! fikk lyst på mye av det, spesielt lasagne... men gjett hva det ble.....

ja nå er dere nyskjerrige tenker jeg!!!! Hihi!

Skrevet

Jeg jobber overtid, men tror jeg kommer hjem til oppgjenvarma tomatsuppe med makaroni og pølsebiter ...

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg har spist kyllingbryst stekt med barbequesaus, løk og sitron, med en blandet salat og ranch-dressing ved siden av.

Skrevet

Syns jeg ikke, de jeg kjøpte i dag kosta 69 kroner for 500 gram. Er det særlig mer enn de fra Prior, da?

Nei, jeg vet ikke hva Prior sine koster, jeg. Men jeg synes det var dyrt for en middag som bare holdt til to. Langt over hverdagsbudsjettet mitt.

Skrevet

ok... takk for alle gode tips! fikk lyst på mye av det, spesielt lasagne... men gjett hva det ble.....

ja nå er dere nyskjerrige tenker jeg!!!! Hihi!

me har hatt fleskepannekaker til middag idag :-)

Gjest hallon
Skrevet

me har hatt fleskepannekaker til middag idag :-)

hvordan lager du egentlig det??

Gjest ChiengMai
Skrevet

Er den noe å grøsse av, da? Det er helt vanlig lapskaus, og om du ikke har smakt den så prøv! :)

Joda, jeg har smakt. Og det frista ikke til gjentagelse. Syns lapskaus skal ha skikkelige kjøttbiter.

Skrevet

Kneipbrød med speilegg og ketchup her. Skrapa blakk på slutten av måneneden. Heldigvis har jeg høner som berger meg når nøden er stor

:-)

mariaflyfly
Skrevet

Vi spiste kyllingpølser stekt med en liten ostebit i en "kløft", hjemmelaga potetmos med et par fedd hvitløk i og broccoli. Meget vellykka mat for unga. :)

Skrevet

hvordan lager du egentlig det??

Koker poteter, steiker flesk/bacon og steiker pannekaker :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...