Gå til innhold

Ferdig med utdannelsen! JA!! :)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149007043' post='3139968]

Gratulerer så mye :)

Hvorfor har du ikke søkt før, forresten? :)

Fordi jeg er treg ;)

Nei, jeg har en annen jobb som jeg har hatt gjennom studie tiden. Men det er ikke hva jeg er utdannet som.

Så jeg har ikke hastverk kan du si. Men mer tid til å søke på akkurat de jobbene jeg er interesert i :)

Angelica :o)
Skrevet

Fordi jeg er treg ;)

Nei, jeg har en annen jobb som jeg har hatt gjennom studie tiden. Men det er ikke hva jeg er utdannet som.

Så jeg har ikke hastverk kan du si. Men mer tid til å søke på akkurat de jobbene jeg er interesert i :)

I see.. var ikke ment som kritikk altså, jeg var bare nysgjerrig.

Følte alle på mitt trinn stresset sånn med å skaffe seg jobb, mens jeg tok livet med ro. He he =)

Skrevet

Hva er du da ? :)

Det er et godt spørsmål du, men jeg er i alle fall ferdig utdannet;-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149014636' post='3140141]

I see.. var ikke ment som kritikk altså, jeg var bare nysgjerrig.

Følte alle på mitt trinn stresset sånn med å skaffe seg jobb, mens jeg tok livet med ro. He he =)

Tok det ikke som kritikk i det hele tatt jeg ;)

Er flere som har fått seg jobb allerede, men siden jeg har jobb fra før av så tillater jeg meg å kikke gjennom utlysningene hver dag og være litt kresen ;)

Skrevet

Det er et godt spørsmål du, men jeg er i alle fall ferdig utdannet;-)

AHhh litt sånn *hysj, hysj* yrke ;)

Skøyer ;)

Skrevet

Tok det ikke som kritikk i det hele tatt jeg ;)

Er flere som har fått seg jobb allerede, men siden jeg har jobb fra før av så tillater jeg meg å kikke gjennom utlysningene hver dag og være litt kresen ;)

Fikk jobb bare noen dager etter siste eksamen, jeg. Så det ordner seg. Det gjør det alltid *s*

Skrevet

AHhh litt sånn *hysj, hysj* yrke ;)

Skøyer ;)

Haha! Veldig, veldig hysj-hysj;-)

Neida. Jeg har tatt et par ekstra studieår men jeg er likevel "bare" det samme som jeg var før:-)

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1149015118' post='3140163]

Fikk jobb bare noen dager etter siste eksamen, jeg. Så det ordner seg. Det gjør det alltid *s*

Oi kjapt det ja! Jeg bekymrer meg ihvertfall ikke, - ikke foreløpig ;)

Jeg er også tilknyttet en vikarsentral for bhg i Bergens området, så jeg jobber spredt overalt når jeg har mulighet i forhold til kveldsjobben.

Skrevet

Oi kjapt det ja! Jeg bekymrer meg ihvertfall ikke, - ikke foreløpig ;)

Jeg er også tilknyttet en vikarsentral for bhg i Bergens området, så jeg jobber spredt overalt når jeg har mulighet i forhold til kveldsjobben.

Da ordner seg.. Er kanskje en del jobboer og i Bergen..?

Lykke til uansett :)

Skrevet

Gratulerer!!!

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

-

Heldiggris!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...