Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149007043' post='3139968] Gratulerer så mye Hvorfor har du ikke søkt før, forresten? Fordi jeg er treg Nei, jeg har en annen jobb som jeg har hatt gjennom studie tiden. Men det er ikke hva jeg er utdannet som. Så jeg har ikke hastverk kan du si. Men mer tid til å søke på akkurat de jobbene jeg er interesert i 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Fordi jeg er treg Nei, jeg har en annen jobb som jeg har hatt gjennom studie tiden. Men det er ikke hva jeg er utdannet som. Så jeg har ikke hastverk kan du si. Men mer tid til å søke på akkurat de jobbene jeg er interesert i I see.. var ikke ment som kritikk altså, jeg var bare nysgjerrig. Følte alle på mitt trinn stresset sånn med å skaffe seg jobb, mens jeg tok livet med ro. He he =) 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hva er du da ? Det er et godt spørsmål du, men jeg er i alle fall ferdig utdannet;-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149014636' post='3140141] I see.. var ikke ment som kritikk altså, jeg var bare nysgjerrig. Følte alle på mitt trinn stresset sånn med å skaffe seg jobb, mens jeg tok livet med ro. He he =) Tok det ikke som kritikk i det hele tatt jeg Er flere som har fått seg jobb allerede, men siden jeg har jobb fra før av så tillater jeg meg å kikke gjennom utlysningene hver dag og være litt kresen 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 Det er et godt spørsmål du, men jeg er i alle fall ferdig utdannet;-) AHhh litt sånn *hysj, hysj* yrke Skøyer 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tok det ikke som kritikk i det hele tatt jeg Er flere som har fått seg jobb allerede, men siden jeg har jobb fra før av så tillater jeg meg å kikke gjennom utlysningene hver dag og være litt kresen Fikk jobb bare noen dager etter siste eksamen, jeg. Så det ordner seg. Det gjør det alltid *s* 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 AHhh litt sånn *hysj, hysj* yrke Skøyer Haha! Veldig, veldig hysj-hysj;-) Neida. Jeg har tatt et par ekstra studieår men jeg er likevel "bare" det samme som jeg var før:-) 0 Siter
Hatsumomo Skrevet 30. mai 2006 Forfatter Skrevet 30. mai 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1149015118' post='3140163] Fikk jobb bare noen dager etter siste eksamen, jeg. Så det ordner seg. Det gjør det alltid *s* Oi kjapt det ja! Jeg bekymrer meg ihvertfall ikke, - ikke foreløpig Jeg er også tilknyttet en vikarsentral for bhg i Bergens området, så jeg jobber spredt overalt når jeg har mulighet i forhold til kveldsjobben. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Oi kjapt det ja! Jeg bekymrer meg ihvertfall ikke, - ikke foreløpig Jeg er også tilknyttet en vikarsentral for bhg i Bergens området, så jeg jobber spredt overalt når jeg har mulighet i forhold til kveldsjobben. Da ordner seg.. Er kanskje en del jobboer og i Bergen..? Lykke til uansett 0 Siter
org Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Gratulerer!!! - - - - - - - - - - - - - - - - Heldiggris! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.