Gjest Frustrert frue Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg er helsesekretær og jobber på legekontor. Er det noe annet jeg kan gjøre med denne utdannelsen?? Hm... er litt lei av jobben min nå jeg! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg vet lite om dette... men tror du ikke at du også kan være sekretær innen andre yrker.. som advokatsekretær, bedriftsledersekretær, fagforeningssekretær. politisk sekretær, sekretær i ulike offentlige organisasjoner... hvis du får dem til å gi deg litt ekstra opplæring? Jeg bare spør jeg.... aner ikke noe om dette.... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vil du si noe om hvorfor du er lei av jobben som legesekretær? 0 Siter
Dorthe Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg har bare jobbet på sykehus og da har du andre oppgaver enn på et legekontor. Innbiller meg i hvert fall at det er mer journalskriving og mer registrering av henvisninger. Uansett pass på at det er rotering mellom arbeidsoppgavene. Der jeg er nå roterer de ikke og det er drit kjedelig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.