Berlitz Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 at kveldens frustrerte fruer (FF) er samme episode som ble vist på Zebra i forrige uke? Det var så mye kluss rundt leveransen av episoden, at nå er jeg lettere forvirret....(Men ikke frustert,....ennå. Det blir jeg om jeg går glipp av episoden forde jeg trodde jeg hadde sett den...) Mvh 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg vet ikke. Håper det kommer en ny episode ikveld ihvertfall. Du får se begynnelsen så finner du ut om du har sett den eller ikke. ;-) Dumt at det er så mye kluss med tv2 og Fruene-episodene! 0 Siter
EllaJo Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Episoden de sender i kveld er den som skulle blitt sendt forrige tirsdag. (De forskyver episodene ei uke bare). Hva de sendte på Zebra forrige onsdag aner jeg ikke. (har ikke Zebra). 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg vet ikke. Håper det kommer en ny episode ikveld ihvertfall. Du får se begynnelsen så finner du ut om du har sett den eller ikke. ;-) Dumt at det er så mye kluss med tv2 og Fruene-episodene! Sist tirsdag skulle jeg se en Fruene episode på TV for første gang på lenge. (Jeg bruker å leste dem ned fra nettet). Så jeg forstod ingenting av det som ble sendt, episoden kom liksom aldri i gang Men jeg fikk forklaringen etterpå da. Håper det blir bra i kveld, så skal jeg gi Fruene en ny sjangse. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Sist tirsdag skulle jeg se en Fruene episode på TV for første gang på lenge. (Jeg bruker å leste dem ned fra nettet). Så jeg forstod ingenting av det som ble sendt, episoden kom liksom aldri i gang Men jeg fikk forklaringen etterpå da. Håper det blir bra i kveld, så skal jeg gi Fruene en ny sjangse. Ja, jeg satt klar til å sette på opptak sist tirsdag, for jeg hadde ikke mulighet til å se det der og da. Så finner jeg ut her på dol at tv2 ikke har fått episoden engang...så det ble ikke noe å ta opp og se neste dag. Håper de sender det riktige idag da. :-) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, jeg satt klar til å sette på opptak sist tirsdag, for jeg hadde ikke mulighet til å se det der og da. Så finner jeg ut her på dol at tv2 ikke har fått episoden engang...så det ble ikke noe å ta opp og se neste dag. Håper de sender det riktige idag da. :-) Det de sendte var et resyme fra tidligere episoder. Sikert fint for folk som ikke har hele storyen. Men for oss avhengige ble det kjedelig. Så jeg benker meg i kveld og håper på det beste. 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, jeg satt klar til å sette på opptak sist tirsdag, for jeg hadde ikke mulighet til å se det der og da. Så finner jeg ut her på dol at tv2 ikke har fått episoden engang...så det ble ikke noe å ta opp og se neste dag. Håper de sender det riktige idag da. :-) Ja, du måtte hit for å finne ut at episoden gikk ut. Vi er ofte utrolig informative her. *hint, hint* 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Ja, du måtte hit for å finne ut at episoden gikk ut. Vi er ofte utrolig informative her. *hint, hint* Stemmer det... :-D Måtte hit til dol for å finne ut det ja. Dol er jo selve orakelet, vet du. *s* 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Stemmer det... :-D Måtte hit til dol for å finne ut det ja. Dol er jo selve orakelet, vet du. *s* Men - altså - hvem var det som opplyste om akkurat det med fruene i forrige uke? *hinter enda sterkere* ;o) 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Men - altså - hvem var det som opplyste om akkurat det med fruene i forrige uke? *hinter enda sterkere* ;o) Med så kraftig hinting vil jeg anta at det ikke var Gyda som sa det (Hvorfor informerte du ikke meg også!) 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Men - altså - hvem var det som opplyste om akkurat det med fruene i forrige uke? *hinter enda sterkere* ;o) Åja!! *slår meg på panna* Det var jo selvfølgelig deg det Gyda! *gremmer meg over at jeg kunne glemme det...og sender en bukett vårblomster til deg og håper du bærer over med at jeg er så glemsk* :-D 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Med så kraftig hinting vil jeg anta at det ikke var Gyda som sa det (Hvorfor informerte du ikke meg også!) Vel - jeg skrev det jo så hardt jeg klarte her, da! (Jeg virkelig tok i da jeg dundra det ned på tastaturet.) Du må lese grundigere - og være myye oftere på dol. ;-) 0 Siter
Gyda Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Åja!! *slår meg på panna* Det var jo selvfølgelig deg det Gyda! *gremmer meg over at jeg kunne glemme det...og sender en bukett vårblomster til deg og håper du bærer over med at jeg er så glemsk* :-D Tusen takk! Vårblomstene er nydelige - og selvsagt er du tilgitt for å ha glemt hvem som skrev det. Det viktigste er ikke hvem - men HVA her på dol. *banker det på plass* 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tusen takk! Vårblomstene er nydelige - og selvsagt er du tilgitt for å ha glemt hvem som skrev det. Det viktigste er ikke hvem - men HVA her på dol. *banker det på plass* Så bra. *puster lettet ut* Og så er jeg helt enig i den siste påstanden din. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vel - jeg skrev det jo så hardt jeg klarte her, da! (Jeg virkelig tok i da jeg dundra det ned på tastaturet.) Du må lese grundigere - og være myye oftere på dol. ;-) "Du må lese grundigere - og være myye oftere på dol. ;-)" Det var en oppfordring jeg likte! Spesielt siden jeg har forsøkt å avvenne meg fra dol - uten synderlig hell 0 Siter
Babette Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Sist tirsdag skulle jeg se en Fruene episode på TV for første gang på lenge. (Jeg bruker å leste dem ned fra nettet). Så jeg forstod ingenting av det som ble sendt, episoden kom liksom aldri i gang Men jeg fikk forklaringen etterpå da. Håper det blir bra i kveld, så skal jeg gi Fruene en ny sjangse. Men hold deg unna Karl. Han er min. Du kan ta pinglete Mike. Jeg hadde først Rex, mannen til den gale rødhårete Bree. Men tror du ikke han gikk hen og daua. Med god hjelp. Så da måtte jeg skifte over til Karl. Men det er helt greit. 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Men hold deg unna Karl. Han er min. Du kan ta pinglete Mike. Jeg hadde først Rex, mannen til den gale rødhårete Bree. Men tror du ikke han gikk hen og daua. Med god hjelp. Så da måtte jeg skifte over til Karl. Men det er helt greit. Helt i orden Babette :-) Jeg tar så gjerne pinglete Mike, han er helt min smak. Så jeg unner deg Karl uten problemer :-) Så deilig når vi kan fordele mannfolkene så enkelt som dette! 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Helt i orden Babette :-) Jeg tar så gjerne pinglete Mike, han er helt min smak. Så jeg unner deg Karl uten problemer :-) Så deilig når vi kan fordele mannfolkene så enkelt som dette! Ja, og i kveld er det special agent Jack Mallone som er min. Jeg gleder meg. Man må vel kunne unne seg en på tirsdag og en annen på onsdag? 0 Siter
Gjest Ulvinnen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, og i kveld er det special agent Jack Mallone som er min. Jeg gleder meg. Man må vel kunne unne seg en på tirsdag og en annen på onsdag? Klart man kan unne seg flere menn i løpet av uka! Jeg har egentlig store planer om å se på spesialagenten din. Men det kolliderer med Lost og Sawyer vil jeg på ingen måte gå glipp av! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.