Gå til innhold

Har jeg skjønt det riktig.. (FF)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Klart man kan unne seg flere menn i løpet av uka!

Jeg har egentlig store planer om å se på spesialagenten din. Men det kolliderer med Lost og Sawyer vil jeg på ingen måte gå glipp av!

Du har ikke opptaksmuligheter, da?

Videoannonse
Annonse
Gjest Ulvinnen
Skrevet

Du har ikke opptaksmuligheter, da?

Jo, du sier noe.

Jeg må bare huske å sette det i gang, men da kan jeg selvsagt få dobbelt opp.

Men bare pass deg, om jeg faller for Jack Mallone så får du en sterk konkurrent ;-)

Skrevet

Jo, du sier noe.

Jeg må bare huske å sette det i gang, men da kan jeg selvsagt få dobbelt opp.

Men bare pass deg, om jeg faller for Jack Mallone så får du en sterk konkurrent ;-)

Vel. Det gjenstår å se. Jeg tror egentlig du foretrekker de litt mer spradepene.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Vel. Det gjenstår å se. Jeg tror egentlig du foretrekker de litt mer spradepene.

Meget mulig du har rett. Jeg foretrekker jo Mike fremfor Karl :-)

Men vi får se. Jeg går ikke bare etter utseende, sjarme er vel så viktig. Og rene fløtepuser er absolutt ikke noe for meg.

Skrevet

Meget mulig du har rett. Jeg foretrekker jo Mike fremfor Karl :-)

Men vi får se. Jeg går ikke bare etter utseende, sjarme er vel så viktig. Og rene fløtepuser er absolutt ikke noe for meg.

Det er bra.

Det jeg først og fremst faller for, er autoritet. tror jeg. Og så bør de være middels høye med litt ekstra rundt midten, kraftige hårete armer og kraftige lår.

Jeg er også svak for lyden av mannfolk som pisser med kraftig stråle. Pisser med autoritet!

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Det er bra.

Det jeg først og fremst faller for, er autoritet. tror jeg. Og så bør de være middels høye med litt ekstra rundt midten, kraftige hårete armer og kraftige lår.

Jeg er også svak for lyden av mannfolk som pisser med kraftig stråle. Pisser med autoritet!

He he, du har litt pussige preferanser!

Jeg har aldri tenkt over hvordan lyden av menns urin er, men det er stor fare for at jeg kommer til å bli bevisst på det fra nå av :P

Lengdem på menn er jeg ikke så opptatt av, jeg har vel fallt for det meste innenfor normalen der. Men jeg foretrekker at de er velbygde og slanke, ekstra magetillegg er turnoff. (Karl har da vel heller ikke noe ekstra på midten?)

Skrevet

He he, du har litt pussige preferanser!

Jeg har aldri tenkt over hvordan lyden av menns urin er, men det er stor fare for at jeg kommer til å bli bevisst på det fra nå av :P

Lengdem på menn er jeg ikke så opptatt av, jeg har vel fallt for det meste innenfor normalen der. Men jeg foretrekker at de er velbygde og slanke, ekstra magetillegg er turnoff. (Karl har da vel heller ikke noe ekstra på midten?)

Nei, Karl er nok stram og slank over det hele. Og han er egentlig altfor filmstjernepen for meg. Men i mangel av en røffere type går det bra.

Men heller for feite enn for tynne, synes jeg. Jeg synes også det er sexy med sånne svære feite predikanttyper som står og brøler Hallelujah og frelse og ikke får knappet igjen jakka over magen.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Nei, Karl er nok stram og slank over det hele. Og han er egentlig altfor filmstjernepen for meg. Men i mangel av en røffere type går det bra.

Men heller for feite enn for tynne, synes jeg. Jeg synes også det er sexy med sånne svære feite predikanttyper som står og brøler Hallelujah og frelse og ikke får knappet igjen jakka over magen.

Om spesialagent Mallun er noe i nærheten av den siste beskrivelsen din, så spørs det om det er bryderiet verdt for meg å ta opp en episode der.

Men noe sier meg at tispa forsøker å lure ulvinnen opp i stry nå?

Skrevet

Om spesialagent Mallun er noe i nærheten av den siste beskrivelsen din, så spørs det om det er bryderiet verdt for meg å ta opp en episode der.

Agent Mallone er mørk og middels høy og passe kraftig. Han ser ut som en mafiaboss.

Tror han heter Tony Scaglia eller noe sånt. Et lurvete hespetre la ut bilde av ham ved en tidligere anledning.

Skrevet

Krise! De sier det er streik i Nrk! Da blir det ikke noe på meg i kveld.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Krise! De sier det er streik i Nrk! Da blir det ikke noe på meg i kveld.

Nei! Hva er det du sier!

Men det positive er at du kan bli med oss inn i LOST-verdenen.

Skrevet

Nei! Hva er det du sier!

Men det positive er at du kan bli med oss inn i LOST-verdenen.

I farten tenkte jeg ikke over at det kun er journalistene i Nrk som streiker. Så det ble Jack, men han var så lite i fokus i går atte. Og jeg er så redd for at han skal havne i bingen med hun blonde kollegaen igjen.

Men han heter Anthony La Paglia. Ble det rett nå, tro?

Gjest Ulvinnen
Skrevet

I farten tenkte jeg ikke over at det kun er journalistene i Nrk som streiker. Så det ble Jack, men han var så lite i fokus i går atte. Og jeg er så redd for at han skal havne i bingen med hun blonde kollegaen igjen.

Men han heter Anthony La Paglia. Ble det rett nå, tro?

Vet du, jeg fikk ikke sett noe på TV i går, siden kabelnettet gikk ned.

*Utrøstelig*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...