Gå til innhold

Hva er det fineste komplimentet du har fått noen gang?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg fikk ideen til å spørre nettopp nå. Plagiat.

Men jeg kan jo svare selv. Det må bli:

1) Om personlighet:

Etter at jeg havnet på rom med deg, har jeg sluttet med valium.

2) Om utseende:

Du har kropp til kroppsmaling.

Disse to gjemmer jeg jeg som smykker. Godt å ta fram på en dårlig dag.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 46
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

7

• Babette

6

• Sofline

4

• Ugga Bugga

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest traktoren
Skrevet

Om bevegelse:

"Du danser som en traktor!"

Nei, det var vel ikke det fineste, emn det jeg ble mest overrumplet av ;o)

Skrevet

Om bevegelse:

"Du danser som en traktor!"

Nei, det var vel ikke det fineste, emn det jeg ble mest overrumplet av ;o)

Hehe, den uttalelsen skal det godt gjøres å tolke positivt. Hvis du er mann, kan du jo ta det som et tegn på at du fører med autoritet.

Gjest Personifica
Skrevet

jeg var på kjærestetur til England. Vi skulle sjekke ut og stod i resepsjonen. En gammel ærverdig mann med stokk kom fra til kjæresten min og sa: My man, I must say you have good taste in women! I can tell because I am an expert. My, my! Han var sikkert 85 år, men dette komplimentet glemmer jeg aldri!

Gjest 15 år siden....
Skrevet

Det fineste jeg har fått var fra en musiker:

Du har et SÅ nydelig smil at hvis jeg var deg hadde jeg gått og smilt hele tiden....

Skrevet

Vel - jeg var i butikken der det stod ei og demonstrerte en antirynkekrem.

Jeg (34) stoppa opp og kikka litt på den og viste litt interesse. Da så hun på meg og sa: "Vi pleier ikke å anbefale denne for folk under femogtyve".

"Å nei", svarte jeg og gikk glad og lykkelig videre. :)

Mary Poppins
Skrevet

Hmm denne var vanskelig med den første jeg kom på var et kompliment jeg fikk av min eks kjæreste i sommer da jeg var på ferie i Monocco. Jeg må fortelle forhistorien først.

Jeg var på ferie med mine foreldre i Monocco og kjæresten min skulle komme ned noen dager etterpå. Jeg mamma og pappa satt og drakk vin på balkongen med utsikt over de digreste av de digreste yachtene. Vi begynte alle å bli litt små brisne og pappa spurte om hvis jeg fikk velge, ville jeg valgt det største yachten og ikke hatt kjæresten min, eller ville jeg valgt den lille jolla som lå på den andre siden av havnen, og da beholdt kjæresten min. (hjehe helt ridiculous spørsmål men vi var litt fulle;) ). Båtene skulle altså symbolisere de to vidt forskjellige livene jeg ville hatt.

Senere på kvelden snakket jeg med kjæresten på tlf og lo og fortale det pappa hadde spurt om, han spurte ikke hva jeg svarte og jeg sa heller ikke hva jeg hadde svart,

Senere på kvelden fikk jeg melding:

Om jeg fikk alle pengene på denne jord og det luksuslivet det ville medført, på bekostning av deg, ville jeg ikke vært en tiendedel så lykkelig som jeg er med deg. Du er grunnen til at livet er herlig!

Noe i den duren :)

Den beste komplimenten jeg har fått på personlighet har vært:

Du burde begynne med stand-up!

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Personlighet: Det må være anslutningstale fra en på den forrige jobben min.

Fikk høre at jeg var så positiv og hjelpsom og alltid blid og smilende.

Det synes jeg var hyggelig å høre.

Utseendemessig så synes jeg alltid det er hyggeligere å høre komplimeneter fra mannen min enn fra vilt fremmede.

Den som oftest går igjen er: Du har kropp som en 20-åring. -Jeg synes ikke du har forandret deg i det hele tatt siden jeg traff deg.

Egentlig er det ikke sant i dete hele tatt da. Han må ha svært dårlig hukommelse.

Ellers hører jeg ofte at jeg har ett søtt smil.

Det synes jeg forresten at de fleste har. Alle blir som regel penere når de smiler.

Skrevet

Vel - jeg var i butikken der det stod ei og demonstrerte en antirynkekrem.

Jeg (34) stoppa opp og kikka litt på den og viste litt interesse. Da så hun på meg og sa: "Vi pleier ikke å anbefale denne for folk under femogtyve".

"Å nei", svarte jeg og gikk glad og lykkelig videre. :)

He he, veldig bra :)

Gjest Læreren hans
Skrevet

Jeg jobbet som lærer i barneskolen og en av elevene mine var en enslig mindreåring fra Somalia. Han kom alene og mor og far og åtte søsken ble igjen. Noen år senere kom de også og da jeg møtte han sammen med moren og tanten på gata ble mor presentert for meg av han og tante. Mor snakket og snakket noe jeg ikke forsto så jeg ba han oversette, "mamma sier tusen, tusen takk fordi du er så snill".

Mor var høygravid med sitt tiende barn. To år senere døde hun av kreft.

Dalai1365380918
Skrevet

Hehe, den uttalelsen skal det godt gjøres å tolke positivt. Hvis du er mann, kan du jo ta det som et tegn på at du fører med autoritet.

"Du er det viseste mennesket jeg har møtt noen gang!"

laguna1365380434
Skrevet

Jeg ble bett om ID i døren for et par måneder siden...Det var konge! ;-)

Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos! Også får jeg mange på mat, da jeg driver og agerer hobbykokk gnske mye om dagen:-)

Sånn for å skryte, jeg får endel på søt & sexy og sånn også...;-) Men hvilket har varmest mest i det siste da tro? Jeg lurer på om det var da en fyr jeg liker mente jeg var en farlig type dame..Fordi det skulle være forbudt å være så veldreid og søt samtidig som jeg var så sympatisk..Han mente han kunne komme til å falle for meg på en slik måte at det ville gjøre uopprettelig skade..;-P

Selvom han dro på noe jævlig, ble jeg selvsagt ganske sjarmert..;-)

Skrevet

To av mine norsklærere (på barneskolen) har skrevet som komentar på stiler at jeg "skriver som en ekte forfatter".

Og engelsklæreren min på ungdomsskolen kom og hvisket meg i øret en gang etter at han hadde rettet engelsktentamen stilene: "den engelsk stilen du skreiv var den beste av alle i hele klassen". Sånn er gøy, spesielt når man går og drømmer om å bli forfatter ;)

En venn av meg (som har vært forelsket i meg i mange år) har skrevet uendelig mange dikt til meg. Et av dem er blitt utgitt i en diktsamling sammen med andre dikt av andre unge mennesker fra hele verden, og mitt fulle navn står nå i denne boka. Det er et fint kompliment.

Angelica :o)
Skrevet

Hmm.. jeg ble veldig glad da noen sa til meg at jeg har en flott personlighet som gjør det lett å like meg. Og at jeg er så smilende og blid at man blir i godt humør av å være sammen med meg :)

Om utseende tør jeg ikke si, for da blir jeg bare flau.. hahahahha :P

Gjest Debra irl
Skrevet

Fra et barn (bortsett fra mine egne): Du må være den snilleste voksne jeg har møtt.

På jobb: Du er aldri sur, og vi er aldri redde for å be deg om hjelp, du er så tålmodig og hjelper alltid når du kan.

Fra min mann: Jeg tror aldri jeg kunne funnet noen som er så glad i meg som du er. Ennå jeg er en bæsj. (he he he)

Ungene mine gir meg komplimenter hver eneste dag, og de tar jeg vare på i hjertet og de varmer meg.

Fra venner: Jeg ville aldri vært redd for å ringe deg, om det så var midt på natten, om noe skulle skje. Du er der alltid for meg.

Så- mange kompliment, i forskjellige sammenhenger. Alle like fine og viktige.

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg ble bett om ID i døren for et par måneder siden...Det var konge! ;-)

Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos! Også får jeg mange på mat, da jeg driver og agerer hobbykokk gnske mye om dagen:-)

Sånn for å skryte, jeg får endel på søt & sexy og sånn også...;-) Men hvilket har varmest mest i det siste da tro? Jeg lurer på om det var da en fyr jeg liker mente jeg var en farlig type dame..Fordi det skulle være forbudt å være så veldreid og søt samtidig som jeg var så sympatisk..Han mente han kunne komme til å falle for meg på en slik måte at det ville gjøre uopprettelig skade..;-P

Selvom han dro på noe jævlig, ble jeg selvsagt ganske sjarmert..;-)

"Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos!"

Det er jammen inntrykket mitt også etter å ha lest en del her på dol.

Og da tenker jeg spesielt (men ikke bare det) På han kameraten din som ba deg kutte ut venninnen din.

Det virket som du førsøkte å være forbannet, men så lyser det igjennom at du er verdens smilleste likevel.

Jeg hadde antagelig eksplodert.

Hvordan går det med han forresten?

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Fra et barn (bortsett fra mine egne): Du må være den snilleste voksne jeg har møtt.

På jobb: Du er aldri sur, og vi er aldri redde for å be deg om hjelp, du er så tålmodig og hjelper alltid når du kan.

Fra min mann: Jeg tror aldri jeg kunne funnet noen som er så glad i meg som du er. Ennå jeg er en bæsj. (he he he)

Ungene mine gir meg komplimenter hver eneste dag, og de tar jeg vare på i hjertet og de varmer meg.

Fra venner: Jeg ville aldri vært redd for å ringe deg, om det så var midt på natten, om noe skulle skje. Du er der alltid for meg.

Så- mange kompliment, i forskjellige sammenhenger. Alle like fine og viktige.

"Ungene mine gir meg komplimenter hver eneste dag, og de tar jeg vare på i hjertet og de varmer meg"

Ungene ja. Her er et kompliment jeg fikk fra eldstedatteren min.

- Du ser mye yngre ut enn mødrene til venninnene mine!

He he, den var stas å få altså.

Men nå skal jeg slutte, før det blir helt kvalmende:)

laguna1365380434
Skrevet

"Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos!"

Det er jammen inntrykket mitt også etter å ha lest en del her på dol.

Og da tenker jeg spesielt (men ikke bare det) På han kameraten din som ba deg kutte ut venninnen din.

Det virket som du førsøkte å være forbannet, men så lyser det igjennom at du er verdens smilleste likevel.

Jeg hadde antagelig eksplodert.

Hvordan går det med han forresten?

Tusen takk, det var da veldig, veldig hyggelig sagt av deg! :-) :-) :-)Nå ble jeg glad!

Han tok seg sammen etterhvert da..Og godt var jo det..Jeg VAR relativt dritsint på ham en stund, jeg synes han var drøy, men det var jo også beklagelig at han følte at han måtte bli så sur..Men, han har unnskyldt seg, så vi er venner:-)

Og du..Jeg liker å lese dine ting også..! :-)Jeg synes du er morsom og grei..Og dessuten har du evnen til å kjøre hardt ut i en sak, men være like grei med vedkommende du har vært uenig med i neste tråd..Og ikke holde noe grudge videre etc..Det er kult!

:-)

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Tusen takk, det var da veldig, veldig hyggelig sagt av deg! :-) :-) :-)Nå ble jeg glad!

Han tok seg sammen etterhvert da..Og godt var jo det..Jeg VAR relativt dritsint på ham en stund, jeg synes han var drøy, men det var jo også beklagelig at han følte at han måtte bli så sur..Men, han har unnskyldt seg, så vi er venner:-)

Og du..Jeg liker å lese dine ting også..! :-)Jeg synes du er morsom og grei..Og dessuten har du evnen til å kjøre hardt ut i en sak, men være like grei med vedkommende du har vært uenig med i neste tråd..Og ikke holde noe grudge videre etc..Det er kult!

:-)

Det hender jeg tar av rett som det er ja.

Jeg mener det jeg sier da, men jeg tar det ikke med meg videre til neste diskusjon. Som oftest ikke ihvertfall, håper jeg:)

Skrevet

"Selv når du er sånn som nå er du stadig verdens vakreste for meg."

Jeg hadde spydd utover gulvet og senga (hos svigers) fordi jeg ikke rakk å løpe ut på badet. Jeg hadde drukket alt for mye på julebord, men merket ikke jeg var full før jeg kom "hjem".

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...