Gjest Flystripa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 "Selv når du er sånn som nå er du stadig verdens vakreste for meg." Jeg hadde spydd utover gulvet og senga (hos svigers) fordi jeg ikke rakk å løpe ut på badet. Jeg hadde drukket alt for mye på julebord, men merket ikke jeg var full før jeg kom "hjem". *gapskratter* Var han på en snurr, selv også? ;o) 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 *gapskratter* Var han på en snurr, selv også? ;o) Nei, han var ikke det. Men han sier mye pent når han er full. :-) F.eks. "jeg trodde jeg hadde det bra før jeg traff deg, men så stod du der bare og gjorde alt perfekt." 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Jeg ble bett om ID i døren for et par måneder siden...Det var konge! ;-) Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos! Også får jeg mange på mat, da jeg driver og agerer hobbykokk gnske mye om dagen:-) Sånn for å skryte, jeg får endel på søt & sexy og sånn også...;-) Men hvilket har varmest mest i det siste da tro? Jeg lurer på om det var da en fyr jeg liker mente jeg var en farlig type dame..Fordi det skulle være forbudt å være så veldreid og søt samtidig som jeg var så sympatisk..Han mente han kunne komme til å falle for meg på en slik måte at det ville gjøre uopprettelig skade..;-P Selvom han dro på noe jævlig, ble jeg selvsagt ganske sjarmert..;-) Tanta mi ble bedt om ID da hun nærmet seg 34 og var høygravid. 0 Siter
tonie Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Beste kompliment fra kjæreste: Åh, alt blir bra når du er her. Jeg til og med sover bedre! Beste kompliment fra en fremmed mann: Du har en nydelig nakke. Du ligner en ballettdanserinne. Beste kompliment fra sønn: Du er så snill at jeg må musse (nusse) deg, mamman min. Beste kompliment fra en kjendis: Når du er i rommet ser man bare deg (jada, jeg gikk på den;-)) Beste kompliment fra en venninne: Det er så godt å ha deg, for du klarer å hjelpe meg opp selv når jeg er helt på bunnen. Og nå må jeg slutte før jeg blir fysisk uvel av alt skrytet;-) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Dette var en hyggelig tråd, Babette Fra sjefen: "Du vet så utrolig mye i forhold til alderen din". Beste fra sambo, som han sier hele tiden: "Du er vakker". Det samme sa en fremmed mann på gata en gang. Det varmet ikke like mye, men det var hyggelig okke som. Ikke så ofte noen sier noe slikt til meg Morsomste fra sambo: "Du er verdt din vekt i gull!" (Han kalte meg jo indirekte feit.) Beste fra sambo ang. personlighet: "De barna du passer hver dag er utrolig heldige". Og når vi kranglet som verst og faktisk vurderte å gå fra hverandre, så sa han ang. sønnen vår og hvem han skulle bo hos: "Han trenger deg mest av alt. Meg også. Men du kan lære han... ja, du vet... Alt." Beste fra et barn: "Du er så tjukk og søt", når jeg spurte han hvorfor han prøvde å kysse meg på munnen 0 Siter
Gjest Flystripa Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Nei, han var ikke det. Men han sier mye pent når han er full. :-) F.eks. "jeg trodde jeg hadde det bra før jeg traff deg, men så stod du der bare og gjorde alt perfekt." *hehe* Søting på kommentarer, han karen din ) 0 Siter
keinstein Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hun nevntes stadig vekk i gamle dager. Var det hun som oppfant sminkespeilet? Eller befant hun seg nedi håndveska? Fler ropte på henne. 0 Siter
Sofline Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 *hehe* Søting på kommentarer, han karen din ) Han er ikke så verst nei... :-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Min kjære morfar var flink til å gi komplimenter, og aller helst omkring hvordan vi var som personer og hva vi kunne prestere. I 13-14 årsalderen var jeg lang, tynn og hengslete. Dette hadde jeg litt komplekser for. En dag sa han: "Du kunne vært modell du! Du er ei så flott jente!" Der og da begynte jeg å føle at jeg ikke var stygg likevel :-) Utrolig hvor lite som skal til... 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Jeg ble bett om ID i døren for et par måneder siden...Det var konge! ;-) Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos! Også får jeg mange på mat, da jeg driver og agerer hobbykokk gnske mye om dagen:-) Sånn for å skryte, jeg får endel på søt & sexy og sånn også...;-) Men hvilket har varmest mest i det siste da tro? Jeg lurer på om det var da en fyr jeg liker mente jeg var en farlig type dame..Fordi det skulle være forbudt å være så veldreid og søt samtidig som jeg var så sympatisk..Han mente han kunne komme til å falle for meg på en slik måte at det ville gjøre uopprettelig skade..;-P Selvom han dro på noe jævlig, ble jeg selvsagt ganske sjarmert..;-) Og jeg ble tilbudt honnørbillett på toget da jeg var ca. 22, hehe. Da var jeg ung nok til å le så jeg ramla på gulvet. I dag vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert. 0 Siter
Gjest Jeg, et kvalitetsmenneske :-) Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Vi var tre venninner fra ungdomsskolen. Den ene ble min bestevenninne og vi er det fremdeles selv om vi bor et halvt land fra hverandre, den andre holder kontakten og er god venninne med min bestevenninne. For tre år siden gjenopptok jeg og den andre venninnen kontakten igjen, og hadde det veldig hyggelig sammen. Godt å mimre litt og kjenne på at "alt er jo akkurat som før jo!". Noen mnd senere fikk jeg referert en samtale mellom mine to venninner gjennom min bestevenninne hvor hun jeg hadde hatt lite kontakt med hadde sagt at "----- er et kvalitetsmenneske" (om meg), hvorpå min bestevenninne var veldig enig. DET er det beste komplimentet jeg har fått! 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Og jeg ble tilbudt honnørbillett på toget da jeg var ca. 22, hehe. Da var jeg ung nok til å le så jeg ramla på gulvet. I dag vet jeg ikke helt hvordan jeg hadde reagert. :-o Det hadde IKKE gjort dagen min..;-) 0 Siter
ebbamor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 En mann jeg kjente en gang, sa til meg: "Du er sentralstimulerende og vanedannende." Det komplimentet topper lista mi :-) 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 :-o Det hadde IKKE gjort dagen min..;-) Konduktøren var antakelig så stressa at han ikke så på meg en gang. Enten det, eller så hadde han en spesiell form for humor. Jeg ble også tatt for å være gutt en gang som 14-åring, og det var egentlig mye verre. Da var jeg i en ekstremt følsom alder, mens i studietida var det ingenting som beit på meg. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 1) Om personlighet: Jeg hører ofte at jeg er så snill og grei og omgjengelig, og at jeg kommer godt overens med så godt som alle. 2) Om utseende: Jeg fikk en her om dagen. Jeg og en kompis gikk oppover Karl Johan, og bort til oss kommer det en smilende og sexy negresse. - you have a very nice body, sir, do you wanna come with me and have som fun. You're so sex, sir. Come with me. Og hun syntes faktisk jeg var så sexy at hun begynte å dra i meg for å få sett nærmere på meg. Da ble jeg satt ut. Det var utrolig hyggelig sagt av en fremmed jente midt på Karl Johan. Lurer på om hun kanskje ville ha meg til å stå aktmodell eller noe sånt? Jaja. Sånn er det å være mr. handsome. Man får ikke engang gå i fred i Oslo. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Konduktøren var antakelig så stressa at han ikke så på meg en gang. Enten det, eller så hadde han en spesiell form for humor. Jeg ble også tatt for å være gutt en gang som 14-åring, og det var egentlig mye verre. Da var jeg i en ekstremt følsom alder, mens i studietida var det ingenting som beit på meg. Sikkert..De stesser sikkert masse, og sier påfølgende underlige ting..;-) Og..sånn var jeg også..Det hadde selvsagt ikke bitt på meg heller som 22 åring, men nå? Ajaj! (Når jeg var 22 ble jeg jo irrityert når jeg ble legga!;-)) Å bli tatt for gutt når 14, jo, det kan jeg også fortså at var en ikke helt kul greie.. :-) 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 1) Om personlighet: Jeg hører ofte at jeg er så snill og grei og omgjengelig, og at jeg kommer godt overens med så godt som alle. 2) Om utseende: Jeg fikk en her om dagen. Jeg og en kompis gikk oppover Karl Johan, og bort til oss kommer det en smilende og sexy negresse. - you have a very nice body, sir, do you wanna come with me and have som fun. You're so sex, sir. Come with me. Og hun syntes faktisk jeg var så sexy at hun begynte å dra i meg for å få sett nærmere på meg. Da ble jeg satt ut. Det var utrolig hyggelig sagt av en fremmed jente midt på Karl Johan. Lurer på om hun kanskje ville ha meg til å stå aktmodell eller noe sånt? Jaja. Sånn er det å være mr. handsome. Man får ikke engang gå i fred i Oslo. Det var virkelig et kjempekompliment hu negressa ga deg. Og det må være godt å vite at du er den eneste ene for henne. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det var virkelig et kjempekompliment hu negressa ga deg. Og det må være godt å vite at du er den eneste ene for henne. Det var akkurat sånn jeg tenkte jeg også. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Sikkert..De stesser sikkert masse, og sier påfølgende underlige ting..;-) Og..sånn var jeg også..Det hadde selvsagt ikke bitt på meg heller som 22 åring, men nå? Ajaj! (Når jeg var 22 ble jeg jo irrityert når jeg ble legga!;-)) Å bli tatt for gutt når 14, jo, det kan jeg også fortså at var en ikke helt kul greie.. :-) Du er da vel ikke stort mer enn 22 nå, du? Jeg synes du ser så ung ut. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du er da vel ikke stort mer enn 22 nå, du? Jeg synes du ser så ung ut. Jeg er 32! ;-) Men takk, det var hyggelig sagt..Er det galleribildet du mener? Der er jeg vel 29-30, det er et par år gammelt. :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.