Babette Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Jeg er 32! ;-) Men takk, det var hyggelig sagt..Er det galleribildet du mener? Der er jeg vel 29-30, det er et par år gammelt. :-) Nei, jeg er ikke gallerist. Prater sedvanlig tull bare. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Nei, jeg er ikke gallerist. Prater sedvanlig tull bare. Aha..Jeg ble nesten litt redd for at det var sånn alment kjent hvem jeg var eller noe..selvom det allikevel var hyggelig sagt..;-) Jeg kunne ikke huske å sett deg på galleriet, men jeg har sikkert ikke kikket der på et år, så det var fullt mulig at u hadde sett meg, uten at jeg hadde sett deg..;-) 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ble bett om ID i døren for et par måneder siden...Det var konge! ;-) Ellers..Jeg får komplimenter ganske ofte på å være snill og raus som person..Og sånn generelt easygoing..Det var veldig koselig forleden da en jeg kjenner sa at jeg måtte være den minst smålige personen i hele verden! Det var kos! Også får jeg mange på mat, da jeg driver og agerer hobbykokk gnske mye om dagen:-) Sånn for å skryte, jeg får endel på søt & sexy og sånn også...;-) Men hvilket har varmest mest i det siste da tro? Jeg lurer på om det var da en fyr jeg liker mente jeg var en farlig type dame..Fordi det skulle være forbudt å være så veldreid og søt samtidig som jeg var så sympatisk..Han mente han kunne komme til å falle for meg på en slik måte at det ville gjøre uopprettelig skade..;-P Selvom han dro på noe jævlig, ble jeg selvsagt ganske sjarmert..;-) Tanta mi jobber i butikk. En dag snakket jeg med ei som hadde vært innom butikken, og jeg spurte henne hvem hun hadde blitt ekspedert av. Hun sa at kassadama var en "høy og slank dame på rundt 40 år". Min tante, som er 60 år, ble smigret da jeg fortalte henne etterpå hvordan hun hadde blitt beskrevet. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tanta mi jobber i butikk. En dag snakket jeg med ei som hadde vært innom butikken, og jeg spurte henne hvem hun hadde blitt ekspedert av. Hun sa at kassadama var en "høy og slank dame på rundt 40 år". Min tante, som er 60 år, ble smigret da jeg fortalte henne etterpå hvordan hun hadde blitt beskrevet. Skjønner jeg jo godt! ;-) Å miste 20 år på alderen må da være konge..! ( Veel, kanskje ikke riktig enda, vært litt stusselig faktisk det da, sånn pr nå..;-)) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 1) Om personlighet: Jeg hører ofte at jeg er så snill og grei og omgjengelig, og at jeg kommer godt overens med så godt som alle. 2) Om utseende: Jeg fikk en her om dagen. Jeg og en kompis gikk oppover Karl Johan, og bort til oss kommer det en smilende og sexy negresse. - you have a very nice body, sir, do you wanna come with me and have som fun. You're so sex, sir. Come with me. Og hun syntes faktisk jeg var så sexy at hun begynte å dra i meg for å få sett nærmere på meg. Da ble jeg satt ut. Det var utrolig hyggelig sagt av en fremmed jente midt på Karl Johan. Lurer på om hun kanskje ville ha meg til å stå aktmodell eller noe sånt? Jaja. Sånn er det å være mr. handsome. Man får ikke engang gå i fred i Oslo. Må være utrolig hyggelig når damer prøver å trekke deg med seg i ren iver over utseendet ditt! Har hørt det er mange hyggelige, ekstremt sosiale damer på Karl Johan for tiden. Kan tenke meg det blir veldig romantisk rundt der når sommertemperaturen kommer :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Må være utrolig hyggelig når damer prøver å trekke deg med seg i ren iver over utseendet ditt! Har hørt det er mange hyggelige, ekstremt sosiale damer på Karl Johan for tiden. Kan tenke meg det blir veldig romantisk rundt der når sommertemperaturen kommer :-) Ja, blir det flere av dem nå kommer hovedstadens maskuline befolkning til å vandre rundt i et usedvanlig innbilsk lys. 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Skjønner jeg jo godt! ;-) Å miste 20 år på alderen må da være konge..! ( Veel, kanskje ikke riktig enda, vært litt stusselig faktisk det da, sånn pr nå..;-)) He he, det ville vært stusselig å miste 20 år på alderen nå, for da hadde jeg nok sett ut som en snørrunge. Det var forresten ikke meningen å legge innlegget om tanta mi som svar til deg, jeg vet ikke hvorfor det havnet der. Jeg klarer aldri å legge innlegg på riktig sted. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.