Gå til innhold

Har dere forslag til bestikktyper som kan klart kan kjenne igjen fra andre?

Anbefalte innlegg

Gjest kollektivbeboer søker råd om bestikk
Skrevet

Grunnen til at jeg spør, er at jeg bor i kollektiv og sliter med å finne igjen mitt eget bestikk.Jeg har en del blandingsbestikk, bestikk som jeg har overtatt fra forskjellig.

Da jeg også ser dårlig, så blir det enda vanskeligere å finne ut hva som er mitt bestikk når oppvasken hoper seg opp.

Så jeg lurte på om dere kunne tipse meg om noe spesielt bestikk. Ikke noe dyrt, men kanskje noe med et spesielt mønster eller med farger?

Noe som jeg kan se og muligens også kjenne er mitt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De med blankt skaft med bobler inni feks.? De selges på IKEA.

Gjest LOTUS78
Skrevet

På Nille har de bestikk som har grønt skaft med blomstrete 70-tallsmønster. Det er kjempe stygt, men lett gjenkjennelig.

Skrevet

De med blankt skaft med bobler inni feks.? De selges på IKEA.

takk for tipset, Vet du sånn ca hvor mye det koster?.

Det på Nille hadde jo vært greit det også. Men siden jeg også har andre folk på besøk, så vil jeg iallefall ikke ha et stygt bestikk til maten;)

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg har bestikk som er grønt gummiaktig skaft på.

Kjøpt på Bohus, de er runde og annerledes og ta på enn det andre bestikket mitt. Er en litt knall limegrønn farge.

Mener og huske at de hadde røde også.

Skrevet

Det på Nille hadde jo vært greit det også. Men siden jeg også har andre folk på besøk, så vil jeg iallefall ikke ha et stygt bestikk til maten;)

Bestikksett, 24 deler

BUBBLOR

kr 149,00 |

Skrevet

Bestikksett, 24 deler

BUBBLOR

kr 149,00 |

ja den prisen kan jeg leve med:)

Skrevet

Det er et eller annet med deg som får meg til å le godt! Klem!

Klem tilbake :-)

Det er fint noen underholdes, ikke alle gjør det (som om jeg føler noen sympati med dem).

Men bestikket er virkelig stygt.

Jeg kjøpte et som heter DATA, det er pent, men skjea er talentløs design. Selve skjea er for smal, så halvparten renner ut på hver side.

Skrevet

ja den prisen kan jeg leve med:)

Tenk å kalle noe som helst for BUBBLOR?

Eller en bokhylle for VIDAR?

Eksentriske, innavlede levninger fra hippietida.

Gjest Personifica
Skrevet

Det er fint noen underholdes, ikke alle gjør det (som om jeg føler noen sympati med dem).

Jeg kjøpte et som heter DATA, det er pent, men skjea er talentløs design. Selve skjea er for smal, så halvparten renner ut på hver side.

Nei, de som ikke synes du er underholdene behøver du ikke bry deg om. Men irriterende kan du jo også være, det har jeg merket. Men det gjør ikke så mye!

Også er det et eller annet med bestikk og menn. Min far kan kun bruke en type gaffel. Den må ha en viss type lengde og bredde, ellers går det ikke. Eksen min var også opptatt av hvordan bestikket føltes i munnen. Merkelige greier. Jeg kjenner ikke særlig forskjell. Men jeg kan se forskjell på designet da.

Gjest Personifica
Skrevet

Nei, de som ikke synes du er underholdene behøver du ikke bry deg om. Men irriterende kan du jo også være, det har jeg merket. Men det gjør ikke så mye!

Også er det et eller annet med bestikk og menn. Min far kan kun bruke en type gaffel. Den må ha en viss type lengde og bredde, ellers går det ikke. Eksen min var også opptatt av hvordan bestikket føltes i munnen. Merkelige greier. Jeg kjenner ikke særlig forskjell. Men jeg kan se forskjell på designet da.

Har forøvrig vært inne på Ikeas bestikksider. Data var fint, men jeg ville valgt Vinjett. Altså.

Gjest LOTUS78
Skrevet

Det var min høyst personlige mening om bestikket. Mulig det trendy og fint og ikke stygt som jeg sa.

Gjest Debra irl
Skrevet

næmen keinstein. så god smak du har. data valgte jeg også til hverdagsbestikk for noen år tilbake. har det ennå.

men det er jo ikke veldig spesielt da...

Gjest Debra irl
Skrevet

Tenk å kalle noe som helst for BUBBLOR?

Eller en bokhylle for VIDAR?

Eksentriske, innavlede levninger fra hippietida.

jeg likerr godt sofaen Arild. "nå skal jeg hjem og legge meg på Arild."

Skrevet

næmen keinstein. så god smak du har. data valgte jeg også til hverdagsbestikk for noen år tilbake. har det ennå.

men det er jo ikke veldig spesielt da...

Bortsett fra at det står IKEA på dem.

Skrevet

jeg likerr godt sofaen Arild. "nå skal jeg hjem og legge meg på Arild."

Men hva faen var det hyllene het?

Det er så ille at jeg har fortrengt det.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...