Gjest misfornøyd førskolelærer Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Et det kun Utdanningsforbundet som er mulig å organisere seg i som førskolelærer??? Finnes det noe reelt alternativ? 0 Siter
akicha Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg vet om ei som jobber i barnehage som er organisert i KS, men vet ikke om hun er assistent eller førskolelærer- ei heller hvor fornøyd hun er. 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor er du misfornøyd med utdanningsforbundet? Jeg spør, siden jeg er medlem, og ikke har opplevd noe negativt. *S* 0 Siter
Gjest misfornøyd førskolelærer Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor er du misfornøyd med utdanningsforbundet? Jeg spør, siden jeg er medlem, og ikke har opplevd noe negativt. *S* Det har toppet seg for meg. År etter år er vi førskolelærere lovt at I ÅR, ja da skal vi prioriteres. År 2006 skulle være året over alle år, og hva skjer? Jo, atter en gang faller vi i skyggen av lærernes kamp (som selvsakt er viktig, den også, men......). Hvor mange hørte et ord om førskolelærerne da oppgjøret endelig var i havn???? Vi har ikke engang fått et skille på ped.leder og førskolelærer. En kamp vi må kjempe hvert fordømte forhandlingsår. Jeg er misfornøyd med U. fordi de ikke holder fokuset der de faktisk har lovt å holde det..... 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det har toppet seg for meg. År etter år er vi førskolelærere lovt at I ÅR, ja da skal vi prioriteres. År 2006 skulle være året over alle år, og hva skjer? Jo, atter en gang faller vi i skyggen av lærernes kamp (som selvsakt er viktig, den også, men......). Hvor mange hørte et ord om førskolelærerne da oppgjøret endelig var i havn???? Vi har ikke engang fått et skille på ped.leder og førskolelærer. En kamp vi må kjempe hvert fordømte forhandlingsår. Jeg er misfornøyd med U. fordi de ikke holder fokuset der de faktisk har lovt å holde det..... Ok. Siden jeg er lærerstudent, har jeg ikke sett det fra førskolelærernes ståsted. Men det virker som du har rett, har ikke hørt mye om førskolelærerne, nei. 0 Siter
Osiris Skrevet 5. juni 2006 Skrevet 5. juni 2006 Skolenes Landsforbund: http://www.skoleneslandsforbund.no 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.