Gå til innhold

Hvor organisere seg?????

Gjest misfornøyd førskolelærer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Et det kun Utdanningsforbundet som er mulig å organisere seg i som førskolelærer???

Finnes det noe reelt alternativ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet om ei som jobber i barnehage som er organisert i KS, men vet ikke om hun er assistent eller førskolelærer- ei heller hvor fornøyd hun er.

Skrevet

Hvorfor er du misfornøyd med utdanningsforbundet?

Jeg spør, siden jeg er medlem, og ikke har opplevd noe negativt. *S*

Skrevet

Hvorfor er du misfornøyd med utdanningsforbundet?

Jeg spør, siden jeg er medlem, og ikke har opplevd noe negativt. *S*

Det har toppet seg for meg.

År etter år er vi førskolelærere lovt at I ÅR, ja da skal vi prioriteres.

År 2006 skulle være året over alle år, og hva skjer?

Jo, atter en gang faller vi i skyggen av lærernes kamp (som selvsakt er viktig, den også, men......).

Hvor mange hørte et ord om førskolelærerne da oppgjøret endelig var i havn????

Vi har ikke engang fått et skille på ped.leder og førskolelærer. En kamp vi må kjempe hvert fordømte forhandlingsår.

Jeg er misfornøyd med U. fordi de ikke holder fokuset der de faktisk har lovt å holde det.....

Skrevet

Det har toppet seg for meg.

År etter år er vi førskolelærere lovt at I ÅR, ja da skal vi prioriteres.

År 2006 skulle være året over alle år, og hva skjer?

Jo, atter en gang faller vi i skyggen av lærernes kamp (som selvsakt er viktig, den også, men......).

Hvor mange hørte et ord om førskolelærerne da oppgjøret endelig var i havn????

Vi har ikke engang fått et skille på ped.leder og førskolelærer. En kamp vi må kjempe hvert fordømte forhandlingsår.

Jeg er misfornøyd med U. fordi de ikke holder fokuset der de faktisk har lovt å holde det.....

Ok.

Siden jeg er lærerstudent, har jeg ikke sett det fra førskolelærernes ståsted. Men det virker som du har rett, har ikke hørt mye om førskolelærerne, nei.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...