Gjest spespedstudenten Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Føler at jeg er litt lei meg nå. Vi har startet med prosjekteksamen på studiet. Meningen var at vi skulle velge problemstilling og etter det danne grupper. Så er det en gjeng som trives i hverandres selskap og ellers henger mye sammen som har gått til faglærer på forhånd og sagt at de har etablert gruppe og har problemstilling. Det fikk de da ikke lov til av hovedlærer, men da vi skulle stemme over problemstilling så sørget de likevel for at de kom i samme gruppe. Jeg synes det er vondt da jeg ikke har blitt så godt kjent med folk på studiet. Kan forstå at folk trives sammen, men synes det er litt sært å gå til faglærer og si at man har dannet gruppe uten at det har skjedd den dagen vi skulle velge problemstiling?. Hva tenker dere?. Er det jeg som er veldig sårbar nå? Og vil det alltid være klikker i enhver klasse? 0 Siter
Gjest morentilfire Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Min erfaring er at det er klikker i alle miljøer, men at det varierer mye hvor steile gjerder det er mellom dem. Jeg er lei på dine vegne at du ikke føler deg helt hjemme nå, men gi det litt tid, det kan gå seg til. Ja, ikke umulig at det er du som er VELDIG følsom nå. Det kan du bruke til noe positivt; kanskje blir du en VELDIG god spesialpedagog! Kanskje er du og en VELDIG hyggelig person? La i alle fall ikke "klikk’erne" ta luven av deg; graset og fagets problemstillinger er til for alle. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.