Gå til innhold

restaurant i trondheim å anbefale?

Anbefalte innlegg

Gjest daniiellki
Skrevet

jeg og min beste venninne har tenkt oss til byen for å feire vårt vennskap... Bare oss to. Er ikke kjent. Hvor har dem god mat? Vi er begge kjempeglad i pizza... Men vil ikke på typisk Peppes eller Egon-plass. Vil ha noe mere restaurant-aktig.

Hjelp?:)

Meg1365380063
Skrevet

Kan Dickens være et alternativ? Eller så har de pizza på hjørnet tvers overfor torget - husker ikke hva det heter. Det ser i hvert fall ganske restaurantaktig ut. Ellers anbefales Frati i Munkegata (i andre etasje over baren Bari)

Gjest misfornøyd med frati
Skrevet

Ser du blir anbefalt Frati.

Det er utrolig dårlig kundeservice der!

Veldig lite mat for pengene er det også.

Meg1365380063
Skrevet

Da har vi veldig forskjellige opplevelser av det stedet. Men det vil det jo alltid være.

Gjest LionQueen
Skrevet

Vi har spist på Frati hver gang vi er i Trondheim. Nettopp fordi vi har gode opplevelser derfra. Du må ha vært veldig uheldig!

Gjest misfornøyd med frati
Skrevet

Vi har spist på Frati hver gang vi er i Trondheim. Nettopp fordi vi har gode opplevelser derfra. Du må ha vært veldig uheldig!

Har spist der to ganger en for mange år siden å da var jeg fornøyd og en nå nylig da var det ikke noe særlig å skryte av der nei.

var med et busslast så det var massebestilling.

spurte om å få annen potet og annen saus på biffen men det kunne jeg ikke få nei mens en annen i laget vårt hadde fått det.

Samtidig var servitøren sur og utrivelig.

Dette gjorde til at jeg ikke har så veldig lyst til å gå dit igjen og da vil jeg heller ikke anbefale dem til andre.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hvorfor ikke velge Egon i Tyholttårnet? God pizza, og så gir det det lille ekstra å sitte der og snurre rundt.

Skrevet

prøv zia teresa bak vår frue kirke (øverst i gågata). min absolutte favorittresturant ever. eieren er italiensk, og er aktiv i resturanten. ligner på pavarotti og synger opera. han har en resturant til, benitos eller noe slikt, som ligger rett ved siden av og. utrolig koselig sted. har ikke funnet dets like her i oslo. stort savn....*sukk*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...