Gå til innhold

Narrelink... ikke for lettskremte (som meg)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Debra irl
Skrevet

takk!! Etter det sjokket kjenner jeg at jeg lever hvertfall.

Skjønte jo det måtte være noe, men er jo aldri sikker på hva....

Skrevet

Vel så lenge du advarer slik, så går det helt greit. Jeg rekker å skru ned lyden først, og så bare vente på hva som kommer.

Men uten advarselen hadde jeg kommet etter deg med kjeppen min ...

Skrevet

Vel så lenge du advarer slik, så går det helt greit. Jeg rekker å skru ned lyden først, og så bare vente på hva som kommer.

Klok av skade... Ble nesten slått ihjel her inne en gang, etter å ha narret folk med en liknende link.

Gjest sjøstjerna
Skrevet

mmm fint.........

UÆH....!!!

*skjelven*

Gjest printa
Skrevet

Åh, så Geirangerfjorden da. Hva er det det kalles? Blasfemi el... Nesten verre enn å brenne det Norske flagg for oss Vestlendinger.

Trodde det var de derre Grand prix gutta, som var kommet for å spille;-)

Gjest sjøstjerna
Skrevet

Åh, så Geirangerfjorden da. Hva er det det kalles? Blasfemi el... Nesten verre enn å brenne det Norske flagg for oss Vestlendinger.

Trodde det var de derre Grand prix gutta, som var kommet for å spille;-)

ha-ha!

Jeg SKVATT. Jeg hadde altfor høy lyd på PC'n. Og NØT synet...for en stund.

;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Å den har jeg bitt på en gang før. Det var den aller første av den typen jeg fikk ( jada, biter på hver gang jeg ) Så nå tør jeg ikke engang se på den, selv om jeg vet hva det er, for jeg kvakk så inni ******* sist gang.

Skrevet

Klok av skade... Ble nesten slått ihjel her inne en gang, etter å ha narret folk med en liknende link.

Ja, jeg husker det godt! :o)

Samtidig så var det jo et bilde verdt å nyte før skiten kom, da!

Skrevet

Første gang jeg så noe sånt var for mange år siden. Det var to bilder som det skulle finnes 5 feil på.

Dette var om natten, jeg hadde spilt musikk på pc'en og lyden sto ganske høyt på. Der satt jeg og studerte disse to jævla bildene i stillhet. Så kom det plutselig et ansikt frem og kvinnemenneske hylte, jeg trodde faen skjære meg at hjertet hadde stoppet.

Det var ikke ansiktet som skremte meg, men lyden, hadde jo glemt at lyden sto på også, det var en stund siden siste sang var ferdigspilt, så det var helt stille rett forut.

Etter dette så blir jeg ikke skremt av slike bilder, nå har jeg lært:-)

Skrevet

Ja, jeg husker det godt! :o)

Samtidig så var det jo et bilde verdt å nyte før skiten kom, da!

Men blåøyet og de brukne ribbeinene har blitt mye bedre nå, altså.

Skrevet

Men blåøyet og de brukne ribbeinene har blitt mye bedre nå, altså.

Hehe. Det er godt.

Jeg har faktisk hatt blåveis tre ganger, og greide å brekke tre ribbein på en gang - så jeg vet hva du snakker om.

:o)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Enig, det er godt med advarsel! Dessuten passet jeg på å lese reaksjonene til andre her før jeg tok linken.

Men jeg skrudde av lyden og satte meg et stykke unna pc'en. Bildet var ille nok, jeg våger ikke å tenke på hvordan det ville vært med lyd.

Skrevet

Første gang jeg så noe sånt var for mange år siden. Det var to bilder som det skulle finnes 5 feil på.

Dette var om natten, jeg hadde spilt musikk på pc'en og lyden sto ganske høyt på. Der satt jeg og studerte disse to jævla bildene i stillhet. Så kom det plutselig et ansikt frem og kvinnemenneske hylte, jeg trodde faen skjære meg at hjertet hadde stoppet.

Det var ikke ansiktet som skremte meg, men lyden, hadde jo glemt at lyden sto på også, det var en stund siden siste sang var ferdigspilt, så det var helt stille rett forut.

Etter dette så blir jeg ikke skremt av slike bilder, nå har jeg lært:-)

He-he! Synes jeg ser deg da!

Skrevet

Hehe. Det er godt.

Jeg har faktisk hatt blåveis tre ganger, og greide å brekke tre ribbein på en gang - så jeg vet hva du snakker om.

:o)

Usj, det hørtes ikke godt ut.

Håper du ikke var forkjøla og måtte nyse samtidig...

Skrevet

Usj, det hørtes ikke godt ut.

Håper du ikke var forkjøla og måtte nyse samtidig...

Nei, det var ikke så mye nysing. Men hosting, derimot! Det gikk med en del Cosylan. :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...