Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Hvis jeg sier grønt løvblad, eksempelvis fra bjørk, eik, ask, osp, alm, bøk, hassel.. ...hva tenker dere på da? 0 Siter
Gjest romantiskxxx Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Vår og sommer. At jeg og kjæresten min hadde sex utendørs i en skog mens vi var på biltur sist søndag. At det var masse grønne trær over og rundt oss og det stakk på rumpa,sola varmet veldig og vi kunne høre torden i bakgrunnen. ;-) 0 Siter
Piraye Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 et grønt løvblad. Jeg har heldigvis ikke utdannet med til noe som krever kreativitet. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 et grønt løvblad. Jeg har heldigvis ikke utdannet med til noe som krever kreativitet. jeg tenkte her ikke på kreativitet.. jeg tenkte mer på det første man tenker på .. og skrive det ned... og det gjorde jo du også Tusen takk for en interessant kommentar! 0 Siter
Piraye Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 jeg tenkte her ikke på kreativitet.. jeg tenkte mer på det første man tenker på .. og skrive det ned... og det gjorde jo du også Tusen takk for en interessant kommentar! Hehe. Interessant ja...nåja. Forøvrig tenker jeg grønt når jeg hører grønt løvblad. Altså sånn veldig mørkegrønn farge, sunn, frisk bladgrønn! Det var litt bedre. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe. Interessant ja...nåja. Forøvrig tenker jeg grønt når jeg hører grønt løvblad. Altså sånn veldig mørkegrønn farge, sunn, frisk bladgrønn! Det var litt bedre. Hehe. Ser man det ja Så fint dah! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.