keinstein Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Det var dårlig (mediahåndtering) av selskapet å nekte å gi kundene en påskjønning eller plaster på såret. Vaskeautomaten tok tak i bilen (med et ungt par i), bulka den, skjøv bilen bakover med håndbremsen på, og rafset i vei som en annen dinosaur i Jurrasic Park. Det ble en del bulker og riper i bilen og rulleporten fikk en smell. Å sitte inni bilen var ganske sikkert en skremmende opplevelse for de om ikke er vant til maskiner og ikke er vant til å vurdere konsekvenser og fare. Farlig var det nok ikke, men temmelig visuelt skummelt. Et lite, men svært uventet spøkelsetog. Jeg ville sørget for blomster, evt en gavesjekk og en middag for to. Det koster ikke så mye som den negative omtalen de kan generere. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg skjønner heller ikke hva disse er så redd for. Mye bedre å sitte i bilen enn å forsøke å stikke av. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kunne det ikke vært farlig? Vær så snill å berolige meg nå... Etter å ha lest avisa igår bestemte jeg meg for at ungene og jeg aldri noensinne skulle gå med på å sitte i bilen når den blei vaska! Mannen min sier det er no problem, men jeg stoler ikke helt på han siden han er en sånn bagatelliseringsgubbe ;-) 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Kunne det ikke vært farlig? Vær så snill å berolige meg nå... Etter å ha lest avisa igår bestemte jeg meg for at ungene og jeg aldri noensinne skulle gå med på å sitte i bilen når den blei vaska! Mannen min sier det er no problem, men jeg stoler ikke helt på han siden han er en sånn bagatelliseringsgubbe ;-) Det er å vurdere hvilke krefter som er i sving. De er ikke så store egentlig, og jeg tror maskineriet tok ut sitt maksimale da det dyttet bilen. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Jeg skjønner heller ikke hva disse er så redd for. Mye bedre å sitte i bilen enn å forsøke å stikke av. Å stikke av vil nok være verre, bilen beskytter ganske godt. Nesten som en rustning. Utenfor bilen vil kroppen være ganske sårbar, som vanlig. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det er å vurdere hvilke krefter som er i sving. De er ikke så store egentlig, og jeg tror maskineriet tok ut sitt maksimale da det dyttet bilen. Ok, jeg føler meg en anelse mer beroliget nå. Takk :-) 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Ok, jeg føler meg en anelse mer beroliget nå. Takk :-) Jeg hadde vel også vært mer betenkt om automaten var i stand til å klemme bilen flat eller rive av toppen. Til det trengs minst 50 automater i samarbeid, kanskje på vaskeautomatenes landsmøte? Hvis du har gjort noe vondt mot en vaskeautomat, ikke møt opp der. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg hadde vel også vært mer betenkt om automaten var i stand til å klemme bilen flat eller rive av toppen. Til det trengs minst 50 automater i samarbeid, kanskje på vaskeautomatenes landsmøte? Hvis du har gjort noe vondt mot en vaskeautomat, ikke møt opp der. Okei, takk for advarselen!! 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Okei, takk for advarselen!! Ny thriller: "Vaskeautomatens hevn!!!" en opera i 4 vask. Har du sett at tablået har et valg som heter "MOSING" ? Et nytt alternativ til komprimering, slik de gjør på vrakplassen, bare for små biler med DOL-kjerringer i. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ny thriller: "Vaskeautomatens hevn!!!" en opera i 4 vask. Har du sett at tablået har et valg som heter "MOSING" ? Et nytt alternativ til komprimering, slik de gjør på vrakplassen, bare for små biler med DOL-kjerringer i. *grøss* Akkurat nå er jeg glad jeg kjører en stor Hiace!!!!!!!!!! 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 *grøss* Akkurat nå er jeg glad jeg kjører en stor Hiace!!!!!!!!!! De hadde sikkert trykket på feil knapp. 0 Siter
Zarine Skrevet 4. juni 2006 Skrevet 4. juni 2006 Jeg hadde vel også vært mer betenkt om automaten var i stand til å klemme bilen flat eller rive av toppen. Til det trengs minst 50 automater i samarbeid, kanskje på vaskeautomatenes landsmøte? Hvis du har gjort noe vondt mot en vaskeautomat, ikke møt opp der. ...men så hugsar ein jo skrekkhistoriane frå den gong da (ein var barn for lenge sida), om Bobla som vart til ein knøvla liten metallhaug i vaskeautomaten. Ei historie for Mythbusters, kanskje. Men eg tenker på ho kvar gong vi skal vaske bilen. Eg har alltid syntes det var veldig artig å site i bilvaskeautomat. Men sånn litt smånifst likevel, for TENK OM...!! ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.