org Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 Tittelen sier vel egentlig alt. Takker på forhånd! *S* 0 Siter
puttelull Skrevet 30. mai 2006 Skrevet 30. mai 2006 For å skrubbe doen med, eller for ansiktet/kroppen? (litt trøtt, jeg nå...) 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 For å skrubbe doen med, eller for ansiktet/kroppen? (litt trøtt, jeg nå...) Ups - tittelen forklarte nok ikke alt likevel! Jeg har litt uren hud i ansiktet, skjønner du. Den har jeg lyst til å få bort. Tips? *S* 0 Siter
puttelull Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ups - tittelen forklarte nok ikke alt likevel! Jeg har litt uren hud i ansiktet, skjønner du. Den har jeg lyst til å få bort. Tips? *S* Hm, akkurat! Det var det jeg trodde, at det var til kroppen, men det kunne jo vært til ovnen, også!? *hehe* Men, ja, ansiktet, ja! Jeg er også veldig plaget med uren hud: kviser, hudormer osv. Jeg bruker en ansiktsmaske beregnet for slik hud, denne kan draes av huden, og da følger dret mye uhumskheter med.Den kommer fra Oriflame, men jeg husker ikke hvor mye den koster. Tror likevel ikke den er veldig dyr. Deretter bruker jeg en skrubbekrem fra samme merke, beregnet på ekkel hud. Men navn og pris? Husker ikke... Kan melde i fra når jeg finner tubene! 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Hm, akkurat! Det var det jeg trodde, at det var til kroppen, men det kunne jo vært til ovnen, også!? *hehe* Men, ja, ansiktet, ja! Jeg er også veldig plaget med uren hud: kviser, hudormer osv. Jeg bruker en ansiktsmaske beregnet for slik hud, denne kan draes av huden, og da følger dret mye uhumskheter med.Den kommer fra Oriflame, men jeg husker ikke hvor mye den koster. Tror likevel ikke den er veldig dyr. Deretter bruker jeg en skrubbekrem fra samme merke, beregnet på ekkel hud. Men navn og pris? Husker ikke... Kan melde i fra når jeg finner tubene! Takk, takk! 0 Siter
Idéfix Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Litt sent å svare nå kanskje, men kaffegrut er supert supert suoert til kroppen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.