Gå til innhold

Mens vi snakker om komplimenter...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vet dere hva min kjære ektefelle sa til meg i helga? (Nei, forhåpentligvis vet dere ikke det...):

Han tok en bit av middagen sin, såååå lenge på meg, og utbrøt: _Dæsken_ dette var godt!

Så ble det stilt lenge, mens han spiste og koset seg.

Min kjære ektefelle... *S*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alltid koselig med slike tilbakemeldinger når man har slitt framfor grytene :)

Verre gikk det med venninna mi som fikk høre dette av mannen sin her en dag: "Nei, dette klarer jeg ikke å spise" ;)

Skrevet

Bra kompliment:-) Mye, mye bedre enn det jeg fikk fra min moder sist jeg ba henne på middag. "Jaja, du har vel gjort så godt du kan..." Stønn.

Skrevet

Mye koseligere enn det jeg bruker å få: "ja, det var jo ikke så ille dette da..."

Skrevet

*Hahahaha* Den kom i alle fall rett fra hjertet! :o)

Jeg lagde en vidunderlig bursdagskake til min kjære i går og han var nok ikke like overbevist som meg før han smakte. Han tok et normalt stort stykke og det forsvant under mumlingen:"Mmm, denne var god ja! Jeg må ha et stykke til!" og dermed gikk nok 1/4 av kaka ned! :o)

Skrevet

Bra kompliment:-) Mye, mye bedre enn det jeg fikk fra min moder sist jeg ba henne på middag. "Jaja, du har vel gjort så godt du kan..." Stønn.

*lol*...noen er dummere enn andre.

Skrevet

Uhøflig krek til mormor du har.

*mumler sint, nesten uhørlig*

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Den der var enda noen hakk verre enn det vi fikk høre av svigermor på juleaften: "Det er vel ikke så enkelt å unngå at kalkunen blir tørr".

Gjest fridalida
Skrevet

Den der var enda noen hakk verre enn det vi fikk høre av svigermor på juleaften: "Det er vel ikke så enkelt å unngå at kalkunen blir tørr".

Hehe.... :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

Uhøflig krek til mormor du har.

*mumler sint, nesten uhørlig*

moder er vel mamma, men frekt er det uansett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...