Gå til innhold

Solbriller - hva har dere ???

Gjest brillefin i sommer jeg ja.....

Anbefalte innlegg

Gjest billige/flere par
Skrevet

Jeg har solbriller fra H&M og Lindex, kjøper alltid billige solbriller, så kan jeg heller ha mange par som jeg kan bytte på :)

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Har billigbriller. Tror jeg kjøpte brillene på Jack and Jones for tre eller fire år siden.

De gangene jeg har brukt mye penger på solbriller har jeg ødelagt dem etter få uker.

Så nå tar jeg hintet. Kun billige briller på meg.

Det er jo uansett smått idiotisk å bruke 3000 kroner på briller kun på grunn av merket.

Gjest Debra irl
Skrevet

Jeg DIGGER mange av designer solbrillene som er ute nå. MEN jeg roter bort og knuser dem. Så nå bruker jeg bare sånne som følger med blader, evt koster kr 29 på europris og sånt.

Mary Poppins
Skrevet

De er jo til og med jækla stygge.....:)

Egentlig skjønner jeg ikke vitsen med å si sånt.

Skrevet

Egentlig skjønner jeg ikke vitsen med å si sånt.

Det er ingen vits i å si det heller. Jeg syns de stygge, klompete og koster alt for mye penger - For meg blir det litt sånn "Keiserens nye klær". Men for all del - folk må gjøre som de vil og har råd til :)

Søstra mi skryter av sine designsolbriller som hun fikk kjøpt til halv pris - jeg ser ikke forskjell.....

Gjest KariKruskakli
Skrevet

Jeg har en hel haug med H&M-briller.

Ingen merkebriller.

Skrevet

Har noen svarte fra Vita. De kostet 99, men ser slett ikke ille ut. :-)

Solbriller gidder jeg ikke bruke mye penger på.

Skrevet

Bare billige, fra Cubus og H&M. Ikke en gang kopier av designbriller med logo, jeg har aldri skjønt vitsen.

Mary Poppins
Skrevet

Det er ingen vits i å si det heller. Jeg syns de stygge, klompete og koster alt for mye penger - For meg blir det litt sånn "Keiserens nye klær". Men for all del - folk må gjøre som de vil og har råd til :)

Søstra mi skryter av sine designsolbriller som hun fikk kjøpt til halv pris - jeg ser ikke forskjell.....

Det er sånn typisk holdning på dol, hvis noe koster noe så er det bare dritt og stygt osv. Det er mange ganger folk legger ut bilder av ting de har eller vil ha osv her på dol, og mange ganger synes jeg det er såå stygt men jeg gidder ikke kommentere hvor stygt det er, jeg lar heller bare være. Når det er sagt tar jeg meg overhodet ikke nær av at du ikke synes de er fine, det overrasket meg ikke.

Forøvrig, uten at jeg trenger forklare meg, så bestiller jeg de fleste solbrillene mine på nett så jeg sparer en god del på det. Men jeg liker å bruke penger på solbriller siden jeg går med solbriller hele sommeren.

Gjest shinhead
Skrevet

Det er sånn typisk holdning på dol, hvis noe koster noe så er det bare dritt og stygt osv. Det er mange ganger folk legger ut bilder av ting de har eller vil ha osv her på dol, og mange ganger synes jeg det er såå stygt men jeg gidder ikke kommentere hvor stygt det er, jeg lar heller bare være. Når det er sagt tar jeg meg overhodet ikke nær av at du ikke synes de er fine, det overrasket meg ikke.

Forøvrig, uten at jeg trenger forklare meg, så bestiller jeg de fleste solbrillene mine på nett så jeg sparer en god del på det. Men jeg liker å bruke penger på solbriller siden jeg går med solbriller hele sommeren.

Oi, har du link til noen billige solbrille sider? Jeg vil også ha nye, men her i landet er de så dyre! Må du betale toll på dem?

Mary Poppins
Skrevet

Oi, har du link til noen billige solbrille sider? Jeg vil også ha nye, men her i landet er de så dyre! Må du betale toll på dem?

Glemte å svare ang toll. I utgangspunktet er det vel toll ja, men man kan spørre selger om å sette prisen til under $30 f.eks :)

Gjest shinhead
Skrevet

Glemte å svare ang toll. I utgangspunktet er det vel toll ja, men man kan spørre selger om å sette prisen til under $30 f.eks :)

Ok, takk! Jeg digger kule solbriller, men tør sjelden å kjøpe dyre for da bare setter jeg meg på dem. Prøve å kjøpe noen billigere på nett da;o)

Skrevet

Jada - jeg bruker penger på grilldress, rumpetasker og permanent :)

bugge -jenta
Skrevet

Jeg har to solbriller. En fra vogue, tror jeg det var, som er feminine til feminine sommerklær. Og noen svarte fra Rayban, eller hvordan det skrives, ganske klassiske. Kjøper alltid ganske tidløse ting, og ikke det hotteste det året. Det skal vare noen år når solbrillene koster rundt 1000 kroner synes nå jeg da. Fordelen med dyre solbriller er at man tar godt vare på dem, og ikke mister dem lett. Bruker etui som om det var lesebrillene mine. Billige soser jeg vekk med det samme. Sosete som jeg er.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...