Gå til innhold

Fotografering under bryllup

Anbefalte innlegg

Elisabeth1365380359
Skrevet

Min søster skal gifte seg i sommer. Vi er nå på utkikk etter fotograf. Hvilken pris må vi regne med å måtte betale?

Har fått tilbud: 6000 kr. da taes det portrettbilder av brudeparet utendørs, med alt som må til. 10-15 ferdige bilder.

Og "flue på veggen" bilder fra forberedelse til brudevals. Bildene leveres på cd.

Er dette grei pris?

Noe vi må tenke på når vi leier fotograf? Har sett bilder han har tatt før.

Videoannonse
Annonse
Elisabeth1365380359
Skrevet

Hvor i landet skal bryllupet være ?

Nordpå.

Gjest Lisan12
Skrevet

Nordpå.

Ok, da kjenner jeg ingen. Ellers kjenner jeg mange sør for Trondheim.

6000,- er ingen upris for fotgrafering. Hører mange som har betalt 10-15 000,- for brudefoto.

Elisabeth1365380359
Skrevet

Ok, da kjenner jeg ingen. Ellers kjenner jeg mange sør for Trondheim.

6000,- er ingen upris for fotgrafering. Hører mange som har betalt 10-15 000,- for brudefoto.

okei. Tror vi skal gå for det. Han har tatt mange fine bilder. Betaler dere mye da?

Gjest Lisan12
Skrevet

okei. Tror vi skal gå for det. Han har tatt mange fine bilder. Betaler dere mye da?

Forloveren til min kjære er hobbyfotograf så han fikser den biten. Har ordentlig utstyr osv.

Skrevet

Vi betaler 4500 for fotografering her i Bergen. Det inkluderer bilder av brudepar, brud solo, brudgom solo, brudepike på en del av bildene samt album med 20 bilder.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...