Gå til innhold

Blir dere med på følgehistorie?


org

Anbefalte innlegg

Sussebassen, da!

Enkelte er temmelig høye på pæra og er både akademiker, gud, og den eneste som har rett til å ha en mening. Når de får et tupp i ræva så blir de så fryktelig fornærmet på disse uvitende dumme stakkarene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    62

  • Luska

    49

  • hare1365380455

    12

  • org

    6

Mest aktive i denne tråden

Gjest Personifica

:)

Jeg gjør alt mulig annet en det jeg skal, male gangen. Sitter her med sporadiske avbrekk. Raste nettopp ut og kjøpte en haug med sommerblomster og stauder, så nå må jeg jo ut og plante. Nydelige valmuer og lavendel. Ja,ja. Kan jo male senere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

pisse på bålet og avslutte før jeg må på do.

You made my day, dette var skikkelig gøy!

Mens det meste av dette pågikk leste jeg til eksamen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Ja, jeg syns også det. Men det fins folk blottet for humor, også her på DOL. ;o)

Ser ut til at de ligger unna dette kjølvannet her, i hvert fall... (Hvis ikke det er skjedd noe mer siden forrige gang jeg var logget på...)

De lukter sikkert humor lang vei når de ser denne tråden, og da gjelder det vel å skygge unna!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Gammelost er godt, og Gamle Ole, og Gorgonzola. Stinker som døde troll. F eks Gamle Ole kan ofte være for gammel og tørr i butikken, da er det ikke godt. gammelost betyr ikke ubegrenset holdbarhet.

Uææærkhh...

Skjønner ikke at folk får i seg de greiene der. I hvert fall gammelosten. Har nå smakt, men det ga ikke direkte mersmak...

Holdbarhet eller ikke - en merker vel ikke store forskjellen, vel...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uææærkhh...

Skjønner ikke at folk får i seg de greiene der. I hvert fall gammelosten. Har nå smakt, men det ga ikke direkte mersmak...

Holdbarhet eller ikke - en merker vel ikke store forskjellen, vel...?

Det er to muligheter; enten så liker du det, eller ikke.

Osten må være innenfor modnings- og holdbarhetsgrensene. For gammel - er for gammel. Det er forskjell på sterk smak og råtten/muggen, mugg er faktisk veldig giftig med risk for livsvarige men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Det er to muligheter; enten så liker du det, eller ikke.

Osten må være innenfor modnings- og holdbarhetsgrensene. For gammel - er for gammel. Det er forskjell på sterk smak og råtten/muggen, mugg er faktisk veldig giftig med risk for livsvarige men.

*grøss*

Bare lev farlig, du - jeg for min del holder meg unna den ekstremsporten der... ;-)

Det holder i grunnen lenge å krysse gata.

(På den annen side spiser jeg da sushi, og våger meg på en og annen rakørret. Så helt feig er jeg kanskje ikke, tross alt.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Enkelte er temmelig høye på pæra og er både akademiker, gud, og den eneste som har rett til å ha en mening. Når de får et tupp i ræva så blir de så fryktelig fornærmet på disse uvitende dumme stakkarene.

eh... Var det en beskrivelse av deg selv, eller?

Selvinnsikten øker, skjønner jeg...

:-(

:-|

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

eh... Var det en beskrivelse av deg selv, eller?

Selvinnsikten øker, skjønner jeg...

:-(

:-|

;-)

Jeg er bare ignorant, egoistisk, frekk og ganske snill. Jeg går ikke på personer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Jeg er bare ignorant, egoistisk, frekk og ganske snill. Jeg går ikke på personer.

Sant nok...

Og så er du morsom å tøyse med.

;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sant nok...

Og så er du morsom å tøyse med.

;-)

Jeg holder alltid høyt at hvis personen ikke har invitert til å diskutere person, så gjør jeg ikke det. Som oftest heller ikke når de ber om det. Passer på å skrive det jeg blir invitert til å skrive om. Selv en anonym har krav på respekt som person, uansett hvilke meninger denne måtte ha.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Jeg holder alltid høyt at hvis personen ikke har invitert til å diskutere person, så gjør jeg ikke det. Som oftest heller ikke når de ber om det. Passer på å skrive det jeg blir invitert til å skrive om. Selv en anonym har krav på respekt som person, uansett hvilke meninger denne måtte ha.

Enig med du.

Men du må vel likevel innrømme at temperaturen kan svinge ganske kraftig her inne, også fra din side? Men det er kanskje som du sier - hvis noen andre inviterer til det.

Uansett synes jeg det kan være nokså morsomt eller interessant med noen småkrangler her inne - så lenge de ikke blir for drøye. Ofte kan det jo også ligge litt i grenseland mellom humor og krangel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...