Gå til innhold

Blir dere med på følgehistorie?


org

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 196
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • keinstein

    62

  • Luska

    49

  • hare1365380455

    12

  • org

    6

Mest aktive i denne tråden

enda en terrorist unnfanget og født. Slik kan alt komme til nytte, samme hvor utskjelt det er. Ikke mange er født med så store....

ører at det er vanskelig å komme ut døra...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ører at det er vanskelig å komme ut døra...

og når de bor på Vestlandet kan vinden være så sterk og få tak i de store øra så hodet kan bli skrudd av. Øra kan også brukes til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og når de bor på Vestlandet kan vinden være så sterk og få tak i de store øra så hodet kan bli skrudd av. Øra kan også brukes til...

å vifte bort fluer med. Da er det viktig å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ei flaske øl til, og skrek:

Jeg har f a e n ikke PMS! Hører du det? Eller skal jeg stikke opp øra dine med denne....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har f a e n ikke PMS! Hører du det? Eller skal jeg stikke opp øra dine med denne....

Tuborgen, og etterpå skal jeg sette meg på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slottsplassen, uten å...

gjøre som Eli Hagen, som bare skulle riste seg en milkshake. Plassen er dessuten veldig fin til å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å vifte bort fluer med. Da er det viktig å...

ha ekte øreringer, så dama ikke får grønne ringer på innsiden av låra. Som ørepynt kan man også bruke...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjøre som Eli Hagen, som bare skulle riste seg en milkshake. Plassen er dessuten veldig fin til å...

...antaste gardesoldater på. Ta deg en tur og...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuborgen, og etterpå skal jeg sette meg på...

min hvite hest og være prins. etterpå skal jeg sette på meg min...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ha ekte øreringer, så dama ikke får grønne ringer på innsiden av låra. Som ørepynt kan man også bruke...

CD-plater. Men ikke DVD-plater, for de gnager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...antaste gardesoldater på. Ta deg en tur og...

hent med et par stykker hjem. du kan sette dem tilbake etter bruk. Så kan vi hente...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

min hvite hest og være prins. etterpå skal jeg sette på meg min...

gyngehest og synge en sang av Nirvana, mens...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hent med et par stykker hjem. du kan sette dem tilbake etter bruk. Så kan vi hente...

Sonja og få henne til å...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PandaMiranda

Defra falt den ned på bakken hvor en ku skjeit på den. Der lå den godt og varmt og sang. Til en gjøk hørte det, dro den opp og tvang den til prostitusjon på Egertorget. Alle som drar deg opp av møkka vil deg ikke godt tenkte undulaten, og ligger du godt og varmt, så hold kjeft så ingen hører deg. Men en dag kom en hvit undulat ridende på en....

...sort tordivel, som var den tidligere konkubinen til Saddam Hussein. De flakset rundt som...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gyngehest og synge en sang av Nirvana, mens...

den blinde dama kjennrr på varene før bryllupet og brudgommen roper : jeg er her borte! Etter det kommer hun med...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...