Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvordan går det i fotballkampen mellom Norge og Sør-Korea? Det er vel ikveld de spiller dersom jeg ikke tar helt feil... Vil Frode Johnsen gjøre hat-trick denne gang? Eller vil endelig John Carew få et gjennombrudd på landslaget? Eller er Sør-Korea på vei mot medalje i VM, og knuser oss på vei mot dette? 0 Siter
laban Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tror ikke kampen er før imorgen. Ikke at jeg har noe å gjøre i en tråd om landskamper i fotball. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvis jeg ikke tar jævla feil er det vel i morgen kampen spilles. Får inntrykk av at du spiller for tiden? First rule: Hold deg unna privatlandskamper. Jeg har uansett tro på Norge. Hvis de fortsetter som i forrige uke bør de ha gode muligheter. VM-klare Sør Korea kommer sikkert til å være forsiktige mot fysisk sterke Norge. Medalje til Sør Korea? Ikke hvis verden står til påske. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvis jeg ikke tar jævla feil er det vel i morgen kampen spilles. Får inntrykk av at du spiller for tiden? First rule: Hold deg unna privatlandskamper. Jeg har uansett tro på Norge. Hvis de fortsetter som i forrige uke bør de ha gode muligheter. VM-klare Sør Korea kommer sikkert til å være forsiktige mot fysisk sterke Norge. Medalje til Sør Korea? Ikke hvis verden står til påske. 1. Jeg spiller ikke, jeg skriver om dette for å få tankene over på mer nøytrale temaer. 2. Påsken er overstått 0 Siter
petter smart Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 1. Jeg spiller ikke, jeg skriver om dette for å få tankene over på mer nøytrale temaer. 2. Påsken er overstått Når er det så lenge siden påske at en kan si "til påske" igjen? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.