Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 ...skal vi bare legge ned hele Åpent Forum.... det er jo så stille her... ...hvor er dere alle sammen? Følgehistorien har jo eksempelvis stoppet helt opp 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Bare fortsett du, jeg følger med på historia og putter på innlegg etterhvert. *S* Noen syntes det var barnslig, men det synes ikke jeg, så! Så det, så. Forøvrig leser jeg til eksamen, vasker klær, rydder kjøkken og hører på musikk. Går litt til og fra. 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er "syk", sov lenge, hører nå musikk og rydder. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Bare fortsett du, jeg følger med på historia og putter på innlegg etterhvert. *S* Noen syntes det var barnslig, men det synes ikke jeg, så! Så det, så. Forøvrig leser jeg til eksamen, vasker klær, rydder kjøkken og hører på musikk. Går litt til og fra. Bra - den historien blir bra tror jeg!! 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Bra - den historien blir bra tror jeg!! Den har stoppet igjen, og trenger din hjelp! *S* 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Den har stoppet igjen, og trenger din hjelp! *S* Ups, du har jo lagt inn, jo. Sorry! *S* 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tøft! Ja - og den ble litt sånn "Hard Rock Café" .) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ups, du har jo lagt inn, jo. Sorry! *S* Skriv videre du da Så følger jeg opp etter deg dersom ikke noen andre gjør det! 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Har vært ute med barna (2 og 5 år) - på en lekeplass, handlet mat, kommet hjem og spist formiddagsmat på verandaen, lagt toåringen i vogna, klippet gresset, tatt i mot førsteklassingen og venninna som kom hjem fra skolen nettopp. Nå skal jeg DOLE litt før jeg gjør noe "nyttig" og før minstemor våkner :-) 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Blir jo helt "dobbel" den historien...for ikke å snakke om tredobbel,he he 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Blir jo helt "dobbel" den historien...for ikke å snakke om tredobbel,he he Men det er ofte sånn at en av trådene går videre... det sier ikke noe om de andre innleggene.. de sier mer om at et par-tre stykker har fulgt opp det ene etterhverandre... akkurat som når man går på en vei... og hvordan livet kanksje ville gått annerledes dersom lyset skiftet til grønt der eller der.... til høyre eller til venstre.. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Blir jo helt "dobbel" den historien...for ikke å snakke om tredobbel,he he Hehe, forvirringa blir bare større for hver gang jeg klikker meg inn... Noen burde ta på seg å skrive den i sin helhet (velge beste alternativ..). ;-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe, forvirringa blir bare større for hver gang jeg klikker meg inn... Noen burde ta på seg å skrive den i sin helhet (velge beste alternativ..). ;-) Veien blir til mens man går... Partiene Venstre og Høyre ble startet først.... Så kom Arbeiderpartiet..... og så en rekke andre utover i 30-40-50 årene... og så kom Frp... Hva blir det neste.... Først hadde Venstre hovedtråden fra 1884 til 30-årene.... så tok Ap hovedtråden, og byttet den litt med Høyre noen år, før Ap igjen overtok den... Det er som en organisme som beveger seg.... Det er enkeltmennesker og enkelthendelser som styrer dens vei.... den kan ikke planlegges.... Det eneste som kan planlegges er ens eget neste lille skritt langs veien... ...så kan det planlegges så godt, at hovedstrømmen følger opp der.... men det er opp til de andre.... 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe, forvirringa blir bare større for hver gang jeg klikker meg inn... Noen burde ta på seg å skrive den i sin helhet (velge beste alternativ..). ;-) He he..kanskje det ja 0 Siter
Gjest Lysglimt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Men det er ofte sånn at en av trådene går videre... det sier ikke noe om de andre innleggene.. de sier mer om at et par-tre stykker har fulgt opp det ene etterhverandre... akkurat som når man går på en vei... og hvordan livet kanksje ville gått annerledes dersom lyset skiftet til grønt der eller der.... til høyre eller til venstre.. Ja du sier noe der 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.