org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe, forvirringa blir bare større for hver gang jeg klikker meg inn... Noen burde ta på seg å skrive den i sin helhet (velge beste alternativ..). ;-) Tenkte jeg skulle det, men skrinla raskt tanken, gitt! 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tenkte jeg skulle det, men skrinla raskt tanken, gitt! Også jeg som trodde jeg skrev mange innlegg Jaha... det som de andre har prestert her idag, viser vel at jeg bare er en middels mengdeskriver i antall innlegg i allefall At jeg fyller innleggene med flere tegn er jo en annen sak. Men for fellesskapets del, så er det jo mer antall innlegg som teller, enn innholdet.. Jaja, de fikk skrevet ut en hel masse ubevisst derigjennom .,... hvis de er støpt som meg, og det er de nok, ja vi alle sammen er nok støpt ganske like Men vi tar det ut på ulike måter... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.