Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 En venninne beklager seg ofte over at samboeren blir irritert på henne når hun ler av ting hun synes er komisk. Hun har lett for å le og se det humoristiske i ting som blir sagt og gjort. Han ser ikke humoren i det i det hele tatt. Er noenlunde samme humor viktig for et forhold? Jeg ser jo at jeg her hjemme ler langt mer enn gubben, men han blir ikke irritert på meg når jeg får et av "anfallene" Han blir påvirket av mitt gode humør heller. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 At man har samme humor er ikke nødvendigvis så viktig, selv om det også er en fordel, men det er nok viktigere hvordan partneren forholder seg til det. 0 Siter
Elisabeth1365380359 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg syns at noen lunde samme humor er veldig viktig i et forhold. Tenk å fortelle _den_ morsomme vitsen, så sitter han bare der å ser rart på meg, eller smiler tilbake. Humor er tross alt viktig del av hverdagen! 0 Siter
Excelsion Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det er ikke viktig. Man lærer seg humoren til kjæresten, og så lærer man seg hva som er morsomt for den =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er viktig...:-) Trenger ikke alltid å le av de nøyaktig samme tingene, men at han har mye humorog at den ligner en del på min...Jeg vil gjerne at han skal være morsom, slik at jeg får ledd mye, og ser jo gjerne at han ler av meg når jeg er det også, eller skjønner hva det er jeg ler sånn av.. Osv... Så jupp! Humoristisk sans er av de mest essensielle egenskapene i mann for meg! :-) 0 Siter
Gjest ølter Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Er vel som alt annet viktig å være ca på samme sted når det gjelder det meste... 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er viktig...:-) Trenger ikke alltid å le av de nøyaktig samme tingene, men at han har mye humorog at den ligner en del på min...Jeg vil gjerne at han skal være morsom, slik at jeg får ledd mye, og ser jo gjerne at han ler av meg når jeg er det også, eller skjønner hva det er jeg ler sånn av.. Osv... Så jupp! Humoristisk sans er av de mest essensielle egenskapene i mann for meg! :-) Jeg synes også det er viktig å kunne le sammen, så jeg synes jo det er litt leit for venninna mi som savner den biten veldig hos sin samboer. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 At man har samme humor er ikke nødvendigvis så viktig, selv om det også er en fordel, men det er nok viktigere hvordan partneren forholder seg til det. Ja, må jo være kjedelig å le godt, så får en kjeft hos partneren sin. Det var det humøret... 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes også det er viktig å kunne le sammen, så jeg synes jo det er litt leit for venninna mi som savner den biten veldig hos sin samboer. Ja., det må være stusselig! :-I Håper hun får ledd mye med dere venninnene da, sånn at hun får det ut ett sted mener jeg! :-) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tror det er viktig. Ikke at man nødvendigvis har samme humor, men at man har humor og forstår når den andre spøker. For meg er det ikke bare viktig. Det er utrolig relevant. Jeg kunne fort endt opp med en del blåveiser og sure miner hvis jeg var sammen med en humorløs jente. Men det er klart: Jeg ville jo ikke falt for henne i utgangspunktet. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er kjempeviktig, og det har med kommunikasjon å gjøre. Jeg har fryktelig stygg humor, og er veldig glad for at han aldri sier at "det går ikke an å spøke med sånt" når jeg durer i vei om lik og begravelser. Felles humor er viktigere enn felles interesser, synes jeg. 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er kjempeviktig, og det har med kommunikasjon å gjøre. Jeg har fryktelig stygg humor, og er veldig glad for at han aldri sier at "det går ikke an å spøke med sånt" når jeg durer i vei om lik og begravelser. Felles humor er viktigere enn felles interesser, synes jeg. He he. Minner om da jeg møtte broren til mannen min for første gang for mange år siden. Han er langt eldre enn oss. Vi satt og drakk kaffe, så sier broren "Jeg har vært på grava til pappa i dag, og jeg røsket opp alt som var der". Jeg så jo selvsagt for meg hva "alt" var. Jeg løp på toalettet, og der ble jeg sittende og le og riste i ti minutter før jeg våget meg tilbake. Tok noen super kaffe før jeg måtte ta turen på toalettet igjen. 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Veldig viktig - og ikke minst - lik galgenhumor! 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Veldig viktig - og ikke minst - lik galgenhumor! Galgenhumor er bra 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 He he. Minner om da jeg møtte broren til mannen min for første gang for mange år siden. Han er langt eldre enn oss. Vi satt og drakk kaffe, så sier broren "Jeg har vært på grava til pappa i dag, og jeg røsket opp alt som var der". Jeg så jo selvsagt for meg hva "alt" var. Jeg løp på toalettet, og der ble jeg sittende og le og riste i ti minutter før jeg våget meg tilbake. Tok noen super kaffe før jeg måtte ta turen på toalettet igjen. Jeg ler nå. Akkurat sånn er jeg også. Har flere ganger fått latteranfall i begravelser også. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Veldig viktig - og ikke minst - lik galgenhumor! Lik humor og likhumor! Jeg så forresten et innslag på TV i går, om en organisasjon for de som har kommet seg ut av stoffmisbruk. Den heter Jegmestrer. Og det sto på skjermen mens en representant ble intervjuet. Vet du hva jeg slurveleste det til? Jegermeister! Hehe, et artig navn på en slik organisasjon, tenkte jeg. 0 Siter
Gjest KariKruskakli Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det er veldig viktig. Min erfaring at man får likere humor når man har bodd sammen noen år. 0 Siter
mrxx Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, må jo være kjedelig å le godt, så får en kjeft hos partneren sin. Det var det humøret... Hehe, ja ikke sant. 0 Siter
Gjest venninna hans Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er kjempeviktig, og det har med kommunikasjon å gjøre. Jeg har fryktelig stygg humor, og er veldig glad for at han aldri sier at "det går ikke an å spøke med sånt" når jeg durer i vei om lik og begravelser. Felles humor er viktigere enn felles interesser, synes jeg. En jeg kjenner mistet nylig mora si. Hun døde på et sykehjem. Han lurte på hvem som ble stemt ut fra Big Brother, men tenkte nok på mora si. For i istedet for å spørre om det han skulle, spurte han om hvem som ble stemt ut av "navnet på sykehjemmet". Da lo han godt selv også.. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 En jeg kjenner mistet nylig mora si. Hun døde på et sykehjem. Han lurte på hvem som ble stemt ut fra Big Brother, men tenkte nok på mora si. For i istedet for å spørre om det han skulle, spurte han om hvem som ble stemt ut av "navnet på sykehjemmet". Da lo han godt selv også.. Hehe, det var en god ide til ny vri på dødsannonser. Vår alles kjære Babette ble stemt hjem til Jesus i dag. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.