Gå til innhold

Hjemme for å vaske

Anbefalte innlegg

Gjest Vaskedamen
Skrevet

Inspirert av dol ringte jeg jobben og meldte meg syk. Er hjemme og vasker i dag.

Tar ekstravakter for tiden på mange steder. Har jobbet så mye i det siste at jeg fant ut i går at det var på tide og ta seg en dag hjemme og vaske leiligheten. Istedenfor å bytte bort dagens vakt ringte jeg og sa at jeg var syk. Da får andre ta den jobben med å ringe.

Dol er veldig nyttig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette har du virkelig fortjent! Ta gjerne en tredagers for sikkerhets skyld, så ingen mistenker deg for å skulke. Så kan du dole i to hele dager med kjempegod samvittighet.

Gjest Vaskedamen
Skrevet

Dette har du virkelig fortjent! Ta gjerne en tredagers for sikkerhets skyld, så ingen mistenker deg for å skulke. Så kan du dole i to hele dager med kjempegod samvittighet.

Jeg har ikke mulighet for å bruke egenmelding siden jeg er ekstravakt så jeg får ikke betalt for denne vakten. Derfor blir det dumt med tre dager vekk. Jeg jobber også flere forskjellige steder så jeg tror ikke skulk er noe de tenker.

Jeg har ikke barn som jeg kan være hjemme med. Derfor måtte jeg gjøre en vri på dol inspirasjonen.

Gjest gå på jobb!
Skrevet

Jeg liker ikke skulking! Og er du kanskje den som ikke kom på arbeidsplassen min i dag? Vi hadde det utrolig travelt!

Skrevet

Jeg liker ikke skulking! Og er du kanskje den som ikke kom på arbeidsplassen min i dag? Vi hadde det utrolig travelt!

...og her sitter du! :)

Gjest gå på jobb!
Skrevet

...og her sitter du! :)

Jeg har vært på jobb!

Gjest Vaskedamen
Skrevet

Neppe siden jeg skulle ha senvakt;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...