Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Personlig syns jeg nå at historien går over alle støvleskaft, så jeg trekker meg ut fra den, inntil videre. Inntil den kommer mer inn i siviliserte former, eller noe sånn... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Personlig syns jeg nå at historien går over alle støvleskaft, så jeg trekker meg ut fra den, inntil videre. Inntil den kommer mer inn i siviliserte former, eller noe sånn... ...eller det er jo sivilisert.... men det er ikke helt min form for å si det sånn Men det er helt greit. Det er jo noe morsomt der innimellom iallefall Nåvel.. dette bringer meg videre. Til der hvor jeg egentlig er. Og man er ikke egentlig på nettet. Man er inni sitt hode, og man sanser det man kan sanse. Derfor er man tilstede der ute også Men det å skrive slik, jo det fungerer inntil en viss grad, og inntil en viss tid... ... men man vet ikke når graden og tiden er oppnådd. Før man er kommet dit. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 ...eller det er jo sivilisert.... men det er ikke helt min form for å si det sånn Men det er helt greit. Det er jo noe morsomt der innimellom iallefall Nåvel.. dette bringer meg videre. Til der hvor jeg egentlig er. Og man er ikke egentlig på nettet. Man er inni sitt hode, og man sanser det man kan sanse. Derfor er man tilstede der ute også Men det å skrive slik, jo det fungerer inntil en viss grad, og inntil en viss tid... ... men man vet ikke når graden og tiden er oppnådd. Før man er kommet dit. men nå er det et par tråder med potensiale i historien likevel - dette blir interessant å følge med på likevel... 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 men nå er det et par tråder med potensiale i historien likevel - dette blir interessant å følge med på likevel... det går vel med den historien som det måtte gå. Den som vil, får lese. Jeg skal ikke si noe om hva jeg mener om dette lengre. Jeg konstaterer bare at den tråden er slik den er. Punktum. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.