Gå til innhold

Folkens - bla en side tilbake, og følg opp følgehistorien....

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Personlig syns jeg nå at historien går over alle støvleskaft, så jeg trekker meg ut fra den, inntil videre. Inntil den kommer mer inn i siviliserte former, eller noe sånn...

Gjest a survivor
Skrevet

Personlig syns jeg nå at historien går over alle støvleskaft, så jeg trekker meg ut fra den, inntil videre. Inntil den kommer mer inn i siviliserte former, eller noe sånn...

...eller det er jo sivilisert.... men det er ikke helt min form for å si det sånn :) Men det er helt greit. Det er jo noe morsomt der innimellom iallefall :)

Nåvel.. dette bringer meg videre. Til der hvor jeg egentlig er.

Og man er ikke egentlig på nettet. Man er inni sitt hode, og man sanser det man kan sanse. Derfor er man tilstede der ute også

Men det å skrive slik, jo det fungerer inntil en viss grad, og inntil en viss tid...

... men man vet ikke når graden og tiden er oppnådd. Før man er kommet dit.

Gjest a survivor
Skrevet

...eller det er jo sivilisert.... men det er ikke helt min form for å si det sånn :) Men det er helt greit. Det er jo noe morsomt der innimellom iallefall :)

Nåvel.. dette bringer meg videre. Til der hvor jeg egentlig er.

Og man er ikke egentlig på nettet. Man er inni sitt hode, og man sanser det man kan sanse. Derfor er man tilstede der ute også

Men det å skrive slik, jo det fungerer inntil en viss grad, og inntil en viss tid...

... men man vet ikke når graden og tiden er oppnådd. Før man er kommet dit.

men nå er det et par tråder med potensiale i historien likevel - dette blir interessant å følge med på likevel...

Gjest a survivor
Skrevet

men nå er det et par tråder med potensiale i historien likevel - dette blir interessant å følge med på likevel...

det går vel med den historien som det måtte gå.

Den som vil, får lese. Jeg skal ikke si noe om hva jeg mener om dette lengre.

Jeg konstaterer bare at den tråden er slik den er.

Punktum.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...