Gjest this is a signature Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Er temmelig misfornøyd med endringene til DOL. Tungvint, spør du meg..Hvordan får man opp Trådene til hvert enkelt forum? Når man trykker på forumet, kan man jo bare stille spørsmål i forumet? 0 Siter
Lillemus Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det har da alltid vært sånn at man er i bare ett forum av gangen. Men hvis du klikker på 100 nyeste (til venstre for denne ruta) så får du opp de siste trådene i samtlige fora. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Er det gjort om på dol igjen? Jeg ser ingen nye endringer jeg? 0 Siter
Gjest nytt å nytt ... Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Endringer .... ???? Lenge siden du har vært her da, for bildene mine er som de har vært det siste året vel .... 0 Siter
Gjest this is a signature Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Endringer .... ???? Lenge siden du har vært her da, for bildene mine er som de har vært det siste året vel .... Har vært her sjelden, ja.. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.