Gå til innhold

Det blir NRK streik - men......

Anbefalte innlegg

Gjest midjemål
Skrevet

Det er nå klart at det blir streik i NRK fra idag. Men akuratt det driter jeg i. Jeg kommer ikke til å savne NRK i det hele tatt. Jeg synes det er et lite tankekors. Kanskje det er på tide for NRK å innse at noe må gjøres? Bra at jeg har andre bra kanaler jeg kan kikke på.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja...p3 er ganske ok på dagtid. Og herreavdelingen på p1 (eller p2)?

"............................................."

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvem er det som viser fotball-vm i år? Er det nrk eller tv2? Eller har de delt på det?

De får vel uansett løst det her i løpet av halvannen uke.

Skrevet

Jeg bryr meg lite, men det er vel noen som vil savne sendinger fra Bislett Games i helgen, og fra fotball-VM.

Skrevet

kommer ikke til å merke at de streiker engang .....

hare1365380455
Skrevet

Det visste jeg ikke! Jeg pleier å se nyhetene på nrk (vi har ikke tv2 og tvnorge). Har tv3 nyhetssending forresten?

Gjest unni45
Skrevet

Hvem er det som viser fotball-vm i år? Er det nrk eller tv2? Eller har de delt på det?

De får vel uansett løst det her i løpet av halvannen uke.

Det blir iallefall vist kamper fra fotball vm på svensk tv.

Selv om ikke alle har den kanalen er det iallefall mange av oss som har den!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Streiken er uansett over før den tid.

Skrevet

Jeg bryr meg lite, men det er vel noen som vil savne sendinger fra Bislett Games i helgen, og fra fotball-VM.

Hjelp! Tror du vi kan håpe på at Euro Sport sender fra Bislett Games?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Sjekket nå. NRK viser få kamper, i hvert fall før 14. juni.

Tv2 viser det meste.

Gjest dobba
Skrevet

Nrk er den dårligste kanalen og hos oss bryr vi oss ingenting om den forsvinner.

Gjest staedtler
Skrevet

Var en artikkel om det i Dagsavisen her om dagen. Det er i utgangspunktet NRK som produserer Bislett Games (ca. 100 millioner seere!), men Bislettalliansen hadde tatt kontakt med et utenlandsk produksjonsselskap som sa seg villig til å steppe inn på kort varsel hvis streik. Dermed blir ikke lekene sendt på NRK, men alle de fire andre nordiske landene sender dem direkte. Så om du har SVT, bør det gå i boks. :-)

Ellers kan du melde deg inn i Kondis og få rabatt på billettene. Jeg og en kæmmis skal dit for en levelig sum. Ingenting er som å se spennende friidrett live. Jeg tror Susanne kan gjøre det veldig bra, så henne kjøre noen terskeldrag langs Sognsvann for ikke lenge sia. Hun virka veldig sprek.

Skrevet

Ikke noe stort tap nei. Er det egentlig noe ok som går på nrk for tida. Nyheter kan jeg se på tv2.

Skrevet

Ikke noe stort tap nei. Er det egentlig noe ok som går på nrk for tida. Nyheter kan jeg se på tv2.

Du har ikke tid heller - i kveld :)

Skrevet

Jeg aner ikke, jeg er ikke så opptatt av sport.

hare1365380455
Skrevet

Du har ikke tid heller - i kveld :)

Er det i kveld? Kos dere masse!

Gjest mirakel*2
Skrevet

jeg bryr meg heller ikke om nrk streiker. Det eneste jeg synes er gøy å se på er Migrapolis

Skrevet

Er det i kveld? Kos dere masse!

Klart vi skal! ;:)

Skrevet

Var en artikkel om det i Dagsavisen her om dagen. Det er i utgangspunktet NRK som produserer Bislett Games (ca. 100 millioner seere!), men Bislettalliansen hadde tatt kontakt med et utenlandsk produksjonsselskap som sa seg villig til å steppe inn på kort varsel hvis streik. Dermed blir ikke lekene sendt på NRK, men alle de fire andre nordiske landene sender dem direkte. Så om du har SVT, bør det gå i boks. :-)

Ellers kan du melde deg inn i Kondis og få rabatt på billettene. Jeg og en kæmmis skal dit for en levelig sum. Ingenting er som å se spennende friidrett live. Jeg tror Susanne kan gjøre det veldig bra, så henne kjøre noen terskeldrag langs Sognsvann for ikke lenge sia. Hun virka veldig sprek.

Jeg er medlem av Kondis, men har dessverre ikke mulighet til å reise til Oslo.

Susanne er bare rå, ja.

Sukk. Jeg har vondt i akillessenen og vil bare dø.

Gjest Shira12
Skrevet

Kos dere i kveld da! :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...