Gjest midjemål Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det er nå klart at det blir streik i NRK fra idag. Men akuratt det driter jeg i. Jeg kommer ikke til å savne NRK i det hele tatt. Jeg synes det er et lite tankekors. Kanskje det er på tide for NRK å innse at noe må gjøres? Bra at jeg har andre bra kanaler jeg kan kikke på. 0 Siter
Prozak Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tja...p3 er ganske ok på dagtid. Og herreavdelingen på p1 (eller p2)? "............................................." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvem er det som viser fotball-vm i år? Er det nrk eller tv2? Eller har de delt på det? De får vel uansett løst det her i løpet av halvannen uke. 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg bryr meg lite, men det er vel noen som vil savne sendinger fra Bislett Games i helgen, og fra fotball-VM. 0 Siter
tuss&troll Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 kommer ikke til å merke at de streiker engang ..... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det visste jeg ikke! Jeg pleier å se nyhetene på nrk (vi har ikke tv2 og tvnorge). Har tv3 nyhetssending forresten? 0 Siter
Gjest unni45 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvem er det som viser fotball-vm i år? Er det nrk eller tv2? Eller har de delt på det? De får vel uansett løst det her i løpet av halvannen uke. Det blir iallefall vist kamper fra fotball vm på svensk tv. Selv om ikke alle har den kanalen er det iallefall mange av oss som har den! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det blir iallefall vist kamper fra fotball vm på svensk tv. Selv om ikke alle har den kanalen er det iallefall mange av oss som har den! Streiken er uansett over før den tid. 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg bryr meg lite, men det er vel noen som vil savne sendinger fra Bislett Games i helgen, og fra fotball-VM. Hjelp! Tror du vi kan håpe på at Euro Sport sender fra Bislett Games? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Det blir iallefall vist kamper fra fotball vm på svensk tv. Selv om ikke alle har den kanalen er det iallefall mange av oss som har den! Sjekket nå. NRK viser få kamper, i hvert fall før 14. juni. Tv2 viser det meste. 0 Siter
Gjest dobba Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Nrk er den dårligste kanalen og hos oss bryr vi oss ingenting om den forsvinner. 0 Siter
Gjest staedtler Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hjelp! Tror du vi kan håpe på at Euro Sport sender fra Bislett Games? Var en artikkel om det i Dagsavisen her om dagen. Det er i utgangspunktet NRK som produserer Bislett Games (ca. 100 millioner seere!), men Bislettalliansen hadde tatt kontakt med et utenlandsk produksjonsselskap som sa seg villig til å steppe inn på kort varsel hvis streik. Dermed blir ikke lekene sendt på NRK, men alle de fire andre nordiske landene sender dem direkte. Så om du har SVT, bør det gå i boks. :-) Ellers kan du melde deg inn i Kondis og få rabatt på billettene. Jeg og en kæmmis skal dit for en levelig sum. Ingenting er som å se spennende friidrett live. Jeg tror Susanne kan gjøre det veldig bra, så henne kjøre noen terskeldrag langs Sognsvann for ikke lenge sia. Hun virka veldig sprek. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ikke noe stort tap nei. Er det egentlig noe ok som går på nrk for tida. Nyheter kan jeg se på tv2. 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ikke noe stort tap nei. Er det egentlig noe ok som går på nrk for tida. Nyheter kan jeg se på tv2. Du har ikke tid heller - i kveld 0 Siter
Gemini Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hjelp! Tror du vi kan håpe på at Euro Sport sender fra Bislett Games? Jeg aner ikke, jeg er ikke så opptatt av sport. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du har ikke tid heller - i kveld Er det i kveld? Kos dere masse! 0 Siter
Gjest mirakel*2 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 jeg bryr meg heller ikke om nrk streiker. Det eneste jeg synes er gøy å se på er Migrapolis 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Er det i kveld? Kos dere masse! Klart vi skal! ; 0 Siter
Babette Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Var en artikkel om det i Dagsavisen her om dagen. Det er i utgangspunktet NRK som produserer Bislett Games (ca. 100 millioner seere!), men Bislettalliansen hadde tatt kontakt med et utenlandsk produksjonsselskap som sa seg villig til å steppe inn på kort varsel hvis streik. Dermed blir ikke lekene sendt på NRK, men alle de fire andre nordiske landene sender dem direkte. Så om du har SVT, bør det gå i boks. :-) Ellers kan du melde deg inn i Kondis og få rabatt på billettene. Jeg og en kæmmis skal dit for en levelig sum. Ingenting er som å se spennende friidrett live. Jeg tror Susanne kan gjøre det veldig bra, så henne kjøre noen terskeldrag langs Sognsvann for ikke lenge sia. Hun virka veldig sprek. Jeg er medlem av Kondis, men har dessverre ikke mulighet til å reise til Oslo. Susanne er bare rå, ja. Sukk. Jeg har vondt i akillessenen og vil bare dø. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ikke noe stort tap nei. Er det egentlig noe ok som går på nrk for tida. Nyheter kan jeg se på tv2. Kos dere i kveld da! ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.