Gjest gava Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Føler meg ubekvem når folk gir ting til meg jeg. Hvis noen bare legger noe til meg uten å si noe tør jeg ikke åpne engang selv om det står mitt navn på. Mor spør ofte om jeg vil ha ditt og datt, men synes det er litt pinlig å få så mye så ofte tør jeg ikke si ja. Blir dumt det, noen som har det likt? 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja! :-) Da mora mi spurte om jeg ville være med henne til syden - for noen år tilbake, ble jeg så glad at jeg svarte; "NEI!" rart.... men jeg ble med -og syns det var fælt hele tiden at hun hadde betalt turen. 0 Siter
Gjest Debra irl Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja! :-) Da mora mi spurte om jeg ville være med henne til syden - for noen år tilbake, ble jeg så glad at jeg svarte; "NEI!" rart.... men jeg ble med -og syns det var fælt hele tiden at hun hadde betalt turen. ha ha ha. Takk for latteren. Syns jeg hører det. Syden? Neeeeei! ha ha ha. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.