Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg har ringt og meldt meg syk i morgen også. Oppdaget at jeg ikke får ryddet og vasket ferdig i dag. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Tror du bør ta fri fredag også, du har ikke vasket her enda. 0 Siter
Dorthe Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe, hvorfor ikke bli hjemme resten av uka også) 0 Siter
Gjest vaskemani? Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ta likegodtt fri ut hele uka du, så får du sikkert vaska ferdig til pinsehelga. God vask! 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ta likegodtt fri ut hele uka du, så får du sikkert vaska ferdig til pinsehelga. God vask! Jeg skal ikke på jobb for om en uke så saken er løst. Problemet er at jeg skal reise vekk i morgen kveld og det spørs om jeg rekker å rydde og vaske ferdig. Jeg kommer ikke hjem før onsdag morgen og skal jobbe onsdag kveld. Jeg har sovet flere timer i dag og da gikk ryddingen litt sakte. 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe, hvorfor ikke bli hjemme resten av uka også) Jeg reiser vekk i morgen kveld og det kan jeg ikke forandre. 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg tror det er et tulleinnlegg. Nei det er ikke det, men jeg har brukt ironi. Jeg har ikke skrevet et ord som ikke er sant. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Meldt deg syk? Var det ikke ungen din som var "syk"? 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Meldt deg syk? Var det ikke ungen din som var "syk"? Jeg ble inspirert av henne som hadde syk unge i går. 0 Siter
Gjest Vaskedamen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Prøver du å provosere? Nja jeg har ikke skrevet noe feil, men bare lagt det frem på en ironisk måte. Jeg har en periode hvor jeg bare jobber ekstravakter, og siden jeg har jobbet mye i det siste og var blitt overtrøtt meldte jeg meg syk i dag og i morgen. Jeg får ikke betalt for vaktene og en annen vikar tar dem. Jeg ble inspirert på dol å melde meg syk istedenfor å si at jeg ikke ønsket vaktene. Jeg ringte rett og slett og sa at jeg følte meg dårlig (som var riktig) og at de måtte finne en annen. Jeg har ryddet og vasket klær når jeg ikke har sovet i dag. Det er ikke det samme som å være på jobb. Nå legger jeg meg og får en god nattesøvn, rydder ferdig i morgen og reiser vekk i morgen kveld med god samvittighet. Neste uke tar jeg vakter igjen med like god samvittighet. 0 Siter
Gjest Calóni Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ble inspirert av henne som hadde syk unge i går. Oh..jeg trodde du var den som lagde den tråden i går, jeg 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.