nilia Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Uttaler det dol. Men doktoronline.no... burde jo vært forkortet til noe annet enn Dol.... snål forkorting.... hvorfor har det blitt sånn? Doktor On Line.... Ja, det er vel derfor Legen På Linja Ja, så egentlig burde vi si LPL 0 Siter
birdie Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dorthe sa DÅLL -husker jeg - det var rart....) Pøh, det er ikke rart. Sier det slik, jeg også... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Uttaler det jo aldri offentlig, men inni hodet mitt sier jeg DOL med lang o. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg blir aldri full nok til å begynne å snakke om dol med venner og kjente. Det skulle tatt seg ut. Hvis jeg dog skulle anbefalt en legeside til noen, kunne jeg nok nevnt denne. Men da hadde jeg nevt den som "dåktårånlæin eller noe sånt". 0 Siter
Hawkwind Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Uttaler det dol. Men doktoronline.no... burde jo vært forkortet til noe annet enn Dol.... snål forkorting.... hvorfor har det blitt sånn? Doktor On Line.... Ja, det er vel derfor Legen På Linja Vel - se litt på mulige logiske forkortelser... DoktorOnline - DO. Funker ikke. DoktorOnline.no - DOn. Morsomt, men funker dårlig. DOL høres litt bedre ut da ;-) 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg snakker aldri om dol til andre, men inni meg sier jeg dol rett frem. 0 Siter
Gjest prust Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ser at de fleste sier DOL med lang O, altså DOOOL. Jeg sier DOL med kort O, men altså ikke DÅLL. DOLL :-) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja, jeg er faktisk en skap-doler. Ingen i RL vet at jeg er her. Hvorfor ikke? 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg blir aldri full nok til å begynne å snakke om dol med venner og kjente. Det skulle tatt seg ut. Hvis jeg dog skulle anbefalt en legeside til noen, kunne jeg nok nevnt denne. Men da hadde jeg nevt den som "dåktårånlæin eller noe sånt". Akkurat det samme som jeg har gjort... 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Akkurat det samme som jeg har gjort... Jupp. Ingen grunn til å late som om man er familiær med saiten. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jupp. Ingen grunn til å late som om man er familiær med saiten. Doktoronline? Nei, den har jeg IKKE sett! 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg sier "dol" rett fram. Men det er ikke akkurat noe jeg driver og snakker om til alle venner og kjente da, hehe. 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg snakker om det bare inni meg, og da hører jeg at jeg sier "dol" rett fram (med kort o-lyd). 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ville nok gått for den varianten som ShitDiddelyDo foreslår, nemlig å si "Doktor online eller noe sånt". Forresten var det en venn som kikket over skuldra mi for å se hva jeg surfet på en gang. Da han så at jeg kikket på Doktor online så han litt alvorlig på meg og lurte på om jeg var syk. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg ville nok gått for den varianten som ShitDiddelyDo foreslår, nemlig å si "Doktor online eller noe sånt". Forresten var det en venn som kikket over skuldra mi for å se hva jeg surfet på en gang. Da han så at jeg kikket på Doktor online så han litt alvorlig på meg og lurte på om jeg var syk. "Da han så at jeg kikket på Doktor online så han litt alvorlig på meg og lurte på om jeg var syk." *lol!* 0 Siter
Ugga Bugga Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 "Da han så at jeg kikket på Doktor online så han litt alvorlig på meg og lurte på om jeg var syk." *lol!* He he, jeg sa "nei" og smilte litt for meg selv. 0 Siter
Gjest abrahamsen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dåll. Men jeg snakker aldri med mine venner om at jeg er på DOL... Det er det bare min mann som vet;o) 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg snakker om det bare inni meg, og da hører jeg at jeg sier "dol" rett fram (med kort o-lyd). Åssen blir det med kort o-lyd? å som i kort ("kårt")? Blir som doll=dukke på engelsk da? Jeg sier dool. Lang o. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.