Gjest mij Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg sier dåll, og vi er alle sammen dållere. Så det så! :-) 0 Siter
frosken Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Dorthe sa DÅLL -husker jeg - det var rart....) Men hun sier "flisa" på en rar måte også. Trykk på både i og a... Håper konserten er bra! 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Åssen blir det med kort o-lyd? å som i kort ("kårt")? Blir som doll=dukke på engelsk da? Jeg sier dool. Lang o. Kanskje det kan kalles en lang o? Jeg har ikke spurt meg så hardt. Men jeg sier det på samme måten som jeg sier do. Og så kommer det en l til slutt. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Kanskje det kan kalles en lang o? Jeg har ikke spurt meg så hardt. Men jeg sier det på samme måten som jeg sier do. Og så kommer det en l til slutt. Lang o, da. Nå kommer jeg ikke på et eneste ord på norsk som har kort o uten at o'en blir å (som i 'kort') Så det jeg skrev i sted ble igrunnen masse tull ) 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Men hun sier "flisa" på en rar måte også. Trykk på både i og a... Håper konserten er bra! Ja - enig - Flisa er i grunn rart å bli kalt i RL Konserten var toppers den! Jeg kom hjem akkurat nå. 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ja - enig - Flisa er i grunn rart å bli kalt i RL Konserten var toppers den! Jeg kom hjem akkurat nå. Hm, hva har du hørt på?? Hvis du skal til byen i morra, kunne vi kanskje tatt kaffe snart? 0 Siter
flisa Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hm, hva har du hørt på?? Hvis du skal til byen i morra, kunne vi kanskje tatt kaffe snart? Mark Knopfler-konsert i Oslo Spektrum Ja vi må få til det - men ikke denne uka Har masse å fortelle deg....egentlig. 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Pøh, det er ikke rart. Sier det slik, jeg også... birdie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 dåll. og vi er dållere. *stiller seg sammen med mij* 0 Siter
Gjest Aina E Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Mark Knopfler-konsert i Oslo Spektrum Ja vi må få til det - men ikke denne uka Har masse å fortelle deg....egentlig. Ja takk, jeg vil gjerne høre masse... Jeg er litt for sosial om dagen. 0 Siter
birdie Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 birdie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! bella!!!!! :D Hei! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 bella!!!!! :D Hei! ååh som jeg har savnet deg på dåll altså! 0 Siter
birdie Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 ååh som jeg har savnet deg på dåll altså! Hehe! Sier du også det slik? 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Jeg ville nok gått for den varianten som ShitDiddelyDo foreslår, nemlig å si "Doktor online eller noe sånt". Forresten var det en venn som kikket over skuldra mi for å se hva jeg surfet på en gang. Da han så at jeg kikket på Doktor online så han litt alvorlig på meg og lurte på om jeg var syk. Samme her Jeg sa da; "hørt om datadoktorer eller?" 0 Siter
flisa Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Kanskje det kan kalles en lang o? Jeg har ikke spurt meg så hardt. Men jeg sier det på samme måten som jeg sier do. Og så kommer det en l til slutt. *LER* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 Hehe! Sier du også det slik? tenk at noen sier dooool....eller enda verre..dol. *himler* 0 Siter
birdie Skrevet 3. juni 2006 Skrevet 3. juni 2006 tenk at noen sier dooool....eller enda verre..dol. *himler* *flire og nikke og himle med* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.