keinstein Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Nydelig. Men i dag fikk jeg kjeft igjen. Det sto "Nypoteter, israelske" på kassa, og en yngre dame ba meg ikke kjøpe dem. Keinstein: "Jasså? Frøken raddis er ute og agiterer mot imperialismen? Se: amerikanske gulrøtter! Nydelige!" Hun hadde fin rompe gitt. 0 Siter
Gjest Personifica Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hehe! Selv om jeg blir litt sjalu. Nå skal ikke jeg "henge" mer etter deg i dag, er nødt til å jobbe. 0 Siter
keinstein Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Hehe! Selv om jeg blir litt sjalu. Nå skal ikke jeg "henge" mer etter deg i dag, er nødt til å jobbe. Det er andre gangen jeg får høre om israelske poteter i den butikken. De kommer fra den samme skolen her borte. Der de i fjor prøvde seg på agitering overfor elevene. Med det resultat at 40% av stemmene ved skolevalget gikk til FRP og FRP-representanten på partidebatten på skolen fikk trampeklapp. De skulle ikke undervurdert elevenes rettferdighetssans og harme. Elevene er ikke der frivillig, og lærerne er på jobb, de må holde seg i skinnet på skolen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.