Gå til innhold

Ukjent utgiver

Anbefalte innlegg

Gjest sweetim
Skrevet

Når jeg skal innstalere Sweetim på msn min,kommer det opp en feilmelding underveis...

"utgiveren kan ikke vertifiseres"....

Hva betyr det og hva gjør jeg galt?

Hvordan kan jeg innstalere Sweetim trygt uten at dette dukker opp?

Det skjer stadig under installering av andre programmer også...Er det noe som ligger i veien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjenner ikke akkurat det programmet, men om du bruker Windows(XP) så skal du være klar over at de har avtaler med en rekke programprodusenter om støtte for deres produkter (drivere til mange av deres programmer ligger til og med innebygget i XP) - og om du forsøker å installere fra noen som ikke er på den lista så kommer denne advarselen. Det er en slags "du installerer på eget ansvar" advarsel som du ikke behøver å ta særlig alvorlig - spesielt ikke om produsenten oppgir at programmet er tilpasset WinXP.

(Det betyr i klartekst bare at de ikke har klødd Gates på magen den gang XP ble utgitt ;) )

Gjest sweetim
Skrevet

Jeg kjenner ikke akkurat det programmet, men om du bruker Windows(XP) så skal du være klar over at de har avtaler med en rekke programprodusenter om støtte for deres produkter (drivere til mange av deres programmer ligger til og med innebygget i XP) - og om du forsøker å installere fra noen som ikke er på den lista så kommer denne advarselen. Det er en slags "du installerer på eget ansvar" advarsel som du ikke behøver å ta særlig alvorlig - spesielt ikke om produsenten oppgir at programmet er tilpasset WinXP.

(Det betyr i klartekst bare at de ikke har klødd Gates på magen den gang XP ble utgitt ;) )

Ja dette har jeg vært borti,og det er stort sett ikke noe problem.

Men som beskrevet ovenfor,så er dette er helt annen hindring som jeg ikke har vært borti før,derfor vet jeg heller ikke hva jeg skal gjøre når det dukker opp under en installasjon...ikke vet jeg hva galt jeg gjør heller...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...