tjohei Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg holder på å selge PC min. Hvordan finner jeg ut hva slags prossesor den har? Om den har xp. De som ringer lurer på en del som jeg ikke kan svare på. Hva er vanlig å ta for en Siemens Fujitsu med innebygd moden. Skjerm 17. Med tastatur og mus. Jeg har hatt den i noen år. Kjøpt etter 2001. 0 Siter
Gjest Theresew Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du kan høyreklikke på "min datamaskin" ogg under skikkearket "generelt" så får du opp systemspesifiseringene 0 Siter
tjohei Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 Du kan høyreklikke på "min datamaskin" ogg under skikkearket "generelt" så får du opp systemspesifiseringene Ok. Skal prøve det. Jeg har tatt vare på brosjyrene. Står det noe om egenskaper ved datamaskinen der? 0 Siter
Gjest Theresew Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Ok. Skal prøve det. Jeg har tatt vare på brosjyrene. Står det noe om egenskaper ved datamaskinen der? "Min datamaskin" er et ikon som kan ligge på skrivebordet eller så ligger det under start-menyen. Om maskinen er såpass gammel har du nok windows 98, 2000 el millenium. 0 Siter
tjohei Skrevet 31. mai 2006 Forfatter Skrevet 31. mai 2006 "Min datamaskin" er et ikon som kan ligge på skrivebordet eller så ligger det under start-menyen. Om maskinen er såpass gammel har du nok windows 98, 2000 el millenium. Hvordan finner jeg ut om jeg har xp? 0 Siter
kyrillo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvordan finner jeg ut om jeg har xp? Hvis du finner frem til "Innstillinger" og "Kontrollpanel", så ligger der et ikon for "System". Klikk på dette og finn fliken for "Generelt", så ser du hvilket operativsystem du har. 0 Siter
Gjest tidligere '!-o-!' Skrevet 1. juni 2006 Skrevet 1. juni 2006 Hvordan finner jeg ut om jeg har xp? Ved å starte maskinen? Det står navnet på operativsystemet mens Windows laster. 0 Siter
maia74 Skrevet 2. juni 2006 Skrevet 2. juni 2006 Under Start- Kjør - Åpne i: skriver du ...dxdiag og trykker enter. Da kommer det meste av innholdet opp, inkludert prosessor, operativsystem, minnestatus etc. Lykke til 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.