Gjest Shira12 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg lager med en grilla kylling som jeg renser, ris, og det jeg har lyst på av grønnsaker, er snadder! 0 Siter
Gjest vil lage noe nytt Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg lager med en grilla kylling som jeg renser, ris, og det jeg har lyst på av grønnsaker, er snadder! Rå grønnsker? :-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Rå grønnsker? :-) Vel, ja. Altså salat, agurk, minimais, cherrytomater, løk osv... Er ikke det grønnsaker? ) 0 Siter
Gjest AveM Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg rensker en kylling. Skinn og bein koker jeg i et par dl vann. Har i litt karri og salt. Det koker ca 15 min før jeg sikter bort skinnet og beina. I kraften trekker jeg ca 1 dl ris. Så deler jeg opp 1 paprika, 1/2 agurk, litt salat og har i 1 boks mais. Kyllingbitene blander jeg i kasserollen når risen er ferdig. Til slutt blander jeg det med det andre. Det gjør ingenting om det er litt kraft til overs når risen er ferdig. Det gjør salaten veldig saftig. Man kan også ha i litt hermetiske erter, tomater og/eller 2-3 hardkokte egg i biter. Jeg pleier å servere det med loff og dressing. 0 Siter
Mista nikket Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Stor porsjon I pakke hurtigris kokes og avkjøles, 1 rød paprika, 1 grønn paprika, 1 gul paprika, 3 tomater, 1 slangeagurk, 1 stor boks ananas, (kan sløyfes, men gir en frisk smak) 1 boks skinke, (bruker stabburet sin, gir best smak) Et ostestykke. Alt skjæres i biter og blandes sammen. Serveres med varme hvitløksbaguetter og en god dressing. Smaker nydelig på vare sommerdager. Velbekomme 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.