Gå til innhold

Oppskrift på salat med ris i?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Jeg lager med en grilla kylling som jeg renser, ris, og det jeg har lyst på av grønnsaker, er snadder!

Gjest vil lage noe nytt
Skrevet

Jeg lager med en grilla kylling som jeg renser, ris, og det jeg har lyst på av grønnsaker, er snadder!

Rå grønnsker? :-)

Gjest Shira12
Skrevet

Rå grønnsker? :-)

Vel, ja.

Altså salat, agurk, minimais, cherrytomater, løk osv... Er ikke det grønnsaker? :o)

Skrevet

Jeg rensker en kylling. Skinn og bein koker jeg i et par dl vann. Har i litt karri og salt. Det koker ca 15 min før jeg sikter bort skinnet og beina. I kraften trekker jeg ca 1 dl ris.

Så deler jeg opp 1 paprika, 1/2 agurk, litt salat og har i 1 boks mais.

Kyllingbitene blander jeg i kasserollen når risen er ferdig. Til slutt blander jeg det med det andre.

Det gjør ingenting om det er litt kraft til overs når risen er ferdig. Det gjør salaten veldig saftig.

Man kan også ha i litt hermetiske erter, tomater og/eller 2-3 hardkokte egg i biter. Jeg pleier å servere det med loff og dressing.

Mista nikket
Skrevet

Stor porsjon

I pakke hurtigris kokes og avkjøles,

1 rød paprika,

1 grønn paprika,

1 gul paprika,

3 tomater,

1 slangeagurk,

1 stor boks ananas, (kan sløyfes, men gir en frisk smak)

1 boks skinke, (bruker stabburet sin, gir best smak)

Et ostestykke.

Alt skjæres i biter og blandes sammen. Serveres med varme hvitløksbaguetter og en god dressing.

Smaker nydelig på vare sommerdager. Velbekomme

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...