Gå til innhold

Lønn bensinstasjon/butikk etc?

Anbefalte innlegg

Gjest deltidsjobb
Skrevet

Er student, og tenker å ta meg en kvelds-/helgejobb på bensinstasjon e.l.

Noen som vet hva man tjener i sånne jobber? Hva er kvelds- og helgetillegget på? Jeg har ingen ansenitet.

(om noen har ideer til andre ting man tjener mer på, så skrik ut :-)

Skrevet

Hvis du er over 18 år er lønn i butikk i alle fall over 105 kr pr time. Spørs hvor gammel du er, og om du har hatt eksamen etter endt videregående. Der er noe som heter ub-tillegg, da har du kr 21 ekstra fra 18-21, og 42 kr ekstra fra 21, på ukedager. På lørdager har du kr 42 fra 13-16, og 84 kr ekstra pr time fra kl 16. På søndager er der 84 kr pr time ekstra. For å få dette tillegget, må du jobbe min 12 timer pr uke, eller 52,5 timer pr mnd.

Gjest deltidsjobb
Skrevet

Hvis du er over 18 år er lønn i butikk i alle fall over 105 kr pr time. Spørs hvor gammel du er, og om du har hatt eksamen etter endt videregående. Der er noe som heter ub-tillegg, da har du kr 21 ekstra fra 18-21, og 42 kr ekstra fra 21, på ukedager. På lørdager har du kr 42 fra 13-16, og 84 kr ekstra pr time fra kl 16. På søndager er der 84 kr pr time ekstra. For å få dette tillegget, må du jobbe min 12 timer pr uke, eller 52,5 timer pr mnd.

Takk for raskt svar!

Skrevet

Startlønna uten ansenitet ligger vel på ca 100 kr på bensinstasjon og litt høyere på butikk. Største tillegget på en 2-skiftsordnig(de som ikke går natt), var 24 kr søndags kveld på bensinstasjon, tvilsomt at det er voldsomt forandret. Tilleggene er bedre på butikk.

Gatekjøkken (reasturantarbeider) er veldig bra betalt i forhold til butikk ol.

Gjest deltidsjobb
Skrevet

Startlønna uten ansenitet ligger vel på ca 100 kr på bensinstasjon og litt høyere på butikk. Største tillegget på en 2-skiftsordnig(de som ikke går natt), var 24 kr søndags kveld på bensinstasjon, tvilsomt at det er voldsomt forandret. Tilleggene er bedre på butikk.

Gatekjøkken (reasturantarbeider) er veldig bra betalt i forhold til butikk ol.

Tusen takk for svar!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...