Gå til innhold

Skapdol'er du også?

Anbefalte innlegg

bugge -jenta
Skrevet

Dett er jo et slags fristed, det blir det ikke hvis alle jeg kjenner kommer inn hit, etter min anbefaling. Noen få betrodde vet jeg er her, og nicket mitt.

Så derfor er jeg skapdoler, men dør ikke på meg om noen skjønner det er meg. Jeg skriver ikke om alle emner.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg forteller de fleste jeg kjenner godt om DOL hvis det passer seg slik.

Underholder stadig min mann med morsomme historier her inne fra. Han og mine gode venninnner vet godt at jeg henger her inne.

Men det er ingen som vet hva som er nicket mitt.

bytt ut "mann" med "type" så kunne det innlegget vært skrevet av meg :)

Gjest LOTUS78
Skrevet

DOL er virkelig guilty pleasure for meg. Noen har reality-tv og annet søppel, jeg har DOL. Uheldigvis har andre personer, som keinstein og co, også det :/ Det gjør meg bare enda mer skamfull over det hele.

Derfor..for å beholde det lille jeg har selvrespekt ;)

Hva er galt med keinstein sine innlegg?

Gjest LOTUS78
Skrevet

I mine kretser (hahaha, hørtes skikkelig teit ut) så er ikke dol noe særlig anerkjent. MAnge tror det er bare premenstruelle, hysteriske kvinnfolk som er inne her og syns det hele er tullete.

Jeg forteller ingen at jeg er dol- bruker .Det er det bare min mann som vet og han syns også dol er teit...

Det er mye hysteriske kvinnfolk her inne, det har din omgangskrets rett i. Jeg liker meg her på dol, får mye forskjellige vinklinger på tema jeg egentlig ikke har greie på. Jeg diskuterer gjerne tema jeg ikke har greie på, men gøy er det!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...