Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor er du DOL'er? Hvordan er en typisk DOL'er? Er det felles kjennetegn på oss? Blir DOL'er snart en ny diagnose? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg liker å skrive. Våse. Pjatte. Svare på innlegg. 0 Siter
Vaniljeprinsessen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hvorfor er du DOL'er? -Tidsfordriv, morsomt, lærer til og med noe nytt her til tider. :-) Hvordan er en typisk DOL'er? -Like forskjellig som om du sitter på torget og ser på folk som går forbi en lørdag formiddag, tenker jeg. :-) Er det felles kjennetegn på oss? -Felles kjennetegn må være at vi liker å taste på nett og å være del av et diskusjonsforum hvor takhøyden egentlig er ganske høy. :-) Blir DOL'er snart en ny diagnose? -Øh, det tviler jeg på. Trenger du en diagnose på ditt forhold til dol? :-) 0 Siter
Gyda Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg droppa tilfeldigvis innom her en gang, og så kom dol-kloa og tok meg før jeg kom meg ut i tide. 0 Siter
matildes mor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er en doler fordi jeg liker å lese om store og små og av og til latterlige problemer;-) Ofte de samme nickene så går igjen så jeg føler jeg kjenner flere av dem,selv om jeg ikke har svart dem.De hører liksom til her:-) Om jeg er en typisk doler vet jeg ikke-hvordan skal de være? 0 Siter
Gjest pekka Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg synes det er gøy å lærerikt til tider, men mest av alt er jeg på dol for å kople av litt. Det er deilig å slippe å se på/tenke på alt som skulle vært gjort iblandt Det løper ikke av, (desverre) 0 Siter
kaffepiken Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er her fordi det er et tidsfordriv. Jeg er rastløs av natur, så ofte sitter jeg her samtidig som jeg gjør noe annet. Jeg er ikke en typisk DOL-er, for ingen av barna mine har satt sine ben i en Reima-dress, dessuten bruker minstemann bomullsundertøy midtvinters. 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg vaser her av og til når jeg slapper av. 0 Siter
Gjest heffalumpen Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er ikke DOL-er. Men DOL-er nå. Litt. Bare litt, skjønner du 0 Siter
Gjest det er slik jeg vil ha det Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 I begynnelsen var jeg syk og fant et legeforum. Etterhvert er det blitt et tidsfordriv. Jeg ser aldri på tv. Jeg aner ikke hvordan typisk et eller annet er. Synes Gro Harlem Brundtland dummet seg ut da hun sa at det var typisk norsk å være god. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er en doler fordi jeg liker å lese om store og små og av og til latterlige problemer;-) Ofte de samme nickene så går igjen så jeg føler jeg kjenner flere av dem,selv om jeg ikke har svart dem.De hører liksom til her:-) Om jeg er en typisk doler vet jeg ikke-hvordan skal de være? Det er jo det jeg bl.a. spør om. Hvordan er en typisk DOL'er? Da er det jo vi selv som må svare Men viktigere enn fellestrekk, er jo nettopp de individuelle årsakene til at vi er her. 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Første gangen jeg datt innom var i det herrens år 1997 (er det virkelig mulig?!). Da var jeg gravid for første gang, og søkte svar på ting ang graviditeten. Etter den tid har jeg liksom... bare... blitt... værende... liksom. Typisk doler? Tror ikke vi har fellestrekk, unntatt å like å skrive, surve og diskutere stort og smått. 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg er her fordi det er et tidsfordriv. Jeg er rastløs av natur, så ofte sitter jeg her samtidig som jeg gjør noe annet. Jeg er ikke en typisk DOL-er, for ingen av barna mine har satt sine ben i en Reima-dress, dessuten bruker minstemann bomullsundertøy midtvinters. Hva har Reima-dress med DOL å gjøre? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Jeg vaser her av og til når jeg slapper av. Slapper du virkelig av her? Er du sikker på at du ikke stresser her? Tenk dypt gjennom dette 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hva har Reima-dress med DOL å gjøre? Du har vært for lite på dol, min venn! *S* 0 Siter
kaffepiken Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Hva har Reima-dress med DOL å gjøre? Du er ikke så bevandret på forum for småbarnsforeldre skjønner jeg ;o) "Alle" DOL-barna har reima-dresser, ulltøy og de drikker aldri saft. Dessuten er nugatti bannlyst! ;o) 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du har vært for lite på dol, min venn! *S* Slettes ikke verst Ja, jeg er vel den førstereisende som ypper seg da Eller? 0 Siter
Gjest a survivor Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Du er ikke så bevandret på forum for småbarnsforeldre skjønner jeg ;o) "Alle" DOL-barna har reima-dresser, ulltøy og de drikker aldri saft. Dessuten er nugatti bannlyst! ;o) Hørtes meget fornuftig ut å kutte ut saft og nugatti ja. 0 Siter
org Skrevet 31. mai 2006 Skrevet 31. mai 2006 Slettes ikke verst Ja, jeg er vel den førstereisende som ypper seg da Eller? Ups, glemte i forvillelsen å besvare spørsmålet ditt, men ser du har fått et bra svar. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.