Gå til innhold

Hvorfor er du DOL'er?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

Jeg er sosial og liker å skravle om alt mulig viktig og uviktig :-)

Videoannonse
Annonse
Gjest a survivor
Skrevet

Ups, glemte i forvillelsen å besvare spørsmålet ditt, men ser du har fått et bra svar.

Disse spørsmålene kommer vel felleskapet til beste tenker jeg :)

Skrevet

Disse spørsmålene kommer vel felleskapet til beste tenker jeg :)

Ja, det er klart. Sikkert flere som lurte på det samme.

Nærmest som i en skoleklasse, det. Hvis _en_ først tør å spørre, puster tre - fire andre lettet ut. De turde ikke å spørre, men fikk svaret "gratis", om du skjønner hva jeg mener.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Hei! Du er kanskje forholdsvis ny her?

Vet du hva, det der med DOL'ing som diagnose var noe av det første jeg også spurte om da jeg var nokså "nyetablert" her... Hi-hi...

Fikk mange svar om at dette var uhelbredelig, husker jeg. Enkelte har vært her inne i flere år.

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Du er ikke så bevandret på forum for småbarnsforeldre skjønner jeg ;o)

"Alle" DOL-barna har reima-dresser, ulltøy og de drikker aldri saft. Dessuten er nugatti bannlyst! ;o)

...men nå er det også en del av oss mer eller mindre trofaste som knapt har satt sine ben på foreldre/småbarn-forumet, da...

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Det er jo det jeg bl.a. spør om. Hvordan er en typisk DOL'er? Da er det jo vi selv som må svare :)

Men viktigere enn fellestrekk, er jo nettopp de individuelle årsakene til at vi er her.

Kanskje vi har enkelte fellestrekk, likevel?

Har inntrykk av at mange av de som har vært her en stund, har sansen for humor og å tøyse litt.

En del liker dessuten å kverulere litt, men ikke alle.

Men de som blir for sure og sære og grinete skjønner forholdsvis raskt (er mitt inntrykk) at de ikke får særlig god respons i trådene, og forsvinner nokså raskt.

Det kan selvsagt være at de bare bytter nick.

Vi har jo også enkelte DOL-troll som stadig skifter ham... Ikke godt å si hvem som er hvem, da...

sarah bernard
Skrevet

hehe, ny diagnose... :) Så bra...

Grunnen til at jeg doler er at jeg liker å lese ting som folk sier her, men gjerne ikke tør si in real life. Mye interessant.

sarah bernard
Skrevet

Jeg er her fordi det er et tidsfordriv. Jeg er rastløs av natur, så ofte sitter jeg her samtidig som jeg gjør noe annet.

Jeg er ikke en typisk DOL-er, for ingen av barna mine har satt sine ben i en Reima-dress, dessuten bruker minstemann bomullsundertøy midtvinters.

hehe :)

Gjest a survivor
Skrevet

Hei! Du er kanskje forholdsvis ny her?

Vet du hva, det der med DOL'ing som diagnose var noe av det første jeg også spurte om da jeg var nokså "nyetablert" her... Hi-hi...

Fikk mange svar om at dette var uhelbredelig, husker jeg. Enkelte har vært her inne i flere år.

Flere år?? Hmmmm :)

Gjest PandaMiranda
Skrevet

Flere år?? Hmmmm :)

Ikke sant det er bra at vi kanskje har en lang framtid foran oss her på DOL? Kanskje vi blir gamle her inne?

:-)

Gjest a survivor
Skrevet

Ikke sant det er bra at vi kanskje har en lang framtid foran oss her på DOL? Kanskje vi blir gamle her inne?

Tja, vet ikke hva jeg skal svare på det dah :)

Skrevet

Første gangen jeg datt innom var i det herrens år 1997 (er det virkelig mulig?!). Da var jeg gravid for første gang, og søkte svar på ting ang graviditeten. Etter den tid har jeg liksom... bare... blitt... værende... liksom.

Typisk doler? Tror ikke vi har fellestrekk, unntatt å like å skrive, surve og diskutere stort og smått.

1997. Den gangen graviditet- og foreldreforum var ett.

Det var der jeg ramla inn første gangen også - ganske samtidig med deg.

Skrevet

1997. Den gangen graviditet- og foreldreforum var ett.

Det var der jeg ramla inn første gangen også - ganske samtidig med deg.

Oki... Og du har en vanvittig bra hukommelse!!! Skremmende bra.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...